آرشیو شنبه ۶ دی ۱۳۹۳، شماره ۴۱۵۳
ورزش
۱۸

دانش آموز با تنبیه معلم روانه اتاق عمل شد

تنبیه یک دانش آموز دوازده ساله از سوی معلم در یکی از مدارس ابتدایی پسرانه شهرستان فردیس استان البرز، این دانش آموز را روانه اتاق عمل کرد.

پدر نیما عبدالله خواه، دانش آموز پایه ششم ابتدایی یکی از مدارس شهرستان فردیس در این باره گفت: تنبیه بدنی فرزندم از سوی معلمش ده روز پیش رخ داد. روز حادثه فرزندم پشت نیمکتش نشسته بود که آقای معلم با دست به پشت سر پسرم می زند و صورت فرزندم از ناحیه بینی بشدت با لبه نیمکت برخورد می کند و در نتیجه بینی او دچار شکستی شدید می شود.وی افزود: بنا به گفته دکتر معالج پسرم، یک عمل جراحی دیگر باید در شانزده سالگی روی بینی او انجام شود.دلیل این تنبیه فقط صدا کردن دوستش توسط نیما بوده است. بعد از این حادثه معلم از پسرم خواسته بود درباره نحوه شکستن بینی اش بگوید علت حادثه برخورد او با دیوار بوده است.

پدر نیما با ابراز گلایه از مدیر مدرسه در رسیدگی به وضع فرزندش، اظهار کرد: در اثر این تنبیه، صورت و بینی فرزندم بشدت کبود شده بود که مدیر مدرسه از معلم خواست به صورت نیما پودر سفیدکننده بزند تا کبودی مشخص نشود. با حضور در کلانتری محل، اقدام به طرح شکایت و تشکیل پرونده کردم که مدیر مدرسه با آگاهی از این موضوع به من گفت در صورت پس نگرفتن شکایت، فرزندم را دیگر به مدرسه راه نمی دهد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج نیز در این زمینه گفت: هم اکنون نیروهای حراست اداره را به بیمارستان محل عمل جراحی این دانش آموز برای پیگیری موضوع و گفت وگو با والدینش فرستاده ایم، در ضمن مدیر مدرسه و معلم را به اداره احضار کرده ایم.

فرشته فهمیده افزود: از همشاگردی های نیما نیز درباره این جریان تحقیق می شود تا در صورت لزوم، برخورد مناسبی با این معلم انجام شود و حقی از هیچ طرف ضایع نشود. / ایرنا