آرشیو یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳، شماره ۵۸۲۶
شوک امروز
۱۲

جابه جایی اجساد 2 زن به خاطر اشتباه در سردخانه دامغان

اشتباه ماموران یک سردخانه در دامغان کافی بود تا جنازه یک زن دامغانی، یک روز پس از مرگ راهی اصفهان شود. سلمانی مدیر بیمارستان ولایت دامغان با تایید این اتفاق گفت: این جنازه مربوط به یک سانحه رانندگی در جاده های دامغان بوده است.

وی با اشاره به مرگ پنج عضو یک خانواده اصفهانی در تصادف هفته گذشته در یکی از محورهای دامغان افزود: متاسفانه یکی از جنازه ها که مربوط به یک زن دامغانی بوده، به اشتباه به اصفهان منتقل شده بود. یکی از بستگان جنازه زن دامغانی نیز گفت: روز پنجشنبه برای مراسم تدفین یکی از اقوام دعوت شدیم که متاسفانه با وجود دعوت از بستگان برای مراسم تدفین، آیین خاکسپاری برگزار نشد.

وی گفت: خانواده این زن دامغانی آگهی ترحیم را منتشر و از اقوام و بستگان دعوت کرده بودند اما وقتی جنازه را تحویل گرفتند و برای مراسم آوردند، متوجه شدند جنازه تحویل داده شده مربوط به زن دیگری است. این مرد یادآور شد: بعد از پیگیری متوجه شدیم که جنازه زن دامغانی به اشتباه به استان اصفهان منتقل و جنازه زن اصفهانی به خانواده دامغانی تحویل داده شده است. وی با بیان اینکه قرار بود مراسم خاکسپاری روز پنجشنبه برگزار شود، خاطرنشان کرد: خاکسپاری این زن دامغانی تا بازگشت جنازه از اصفهان به تعویق افتاد و با یک روز تاخیر خاکسپاری شد. سه شنبه شب هفته گذشته در برخورد خودرویی با کامیونی در محور دامغان - جندق، راننده سواری همراه چهار سرنشین آن در دم جان باختند. در این سانحه که ساعت 5/11 شب در کیلومتر 55 محور دوطرفه دامغان - جندق رخ داد، راننده 25 ساله خودروی سواری همراه چهار عضو خانواده سرنشین این خودرو جان باختند که بعد از یکی دو روز جنازه آنها به اصفهان منتقل شد.