آرشیو یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳، شماره ۵۸۲۶
ورزش
۲۲

فوتبال جهان

پیروزی مهم «من سیتی» زیر برف

منچسترسیتی با پیروزی 1-3 در زمین وست برومویچ و در روزی که برف بسیاری از نقاط انگلیس را سفیدپوش کرده و بر این مسابقه نیز تاثیر منفی زیادی نهاده بود، خود را در سه امتیازی چلسی، صدرنشین لیگ برتر فوتبال این کشور حفظ کرد. بهترین های این مسابقه که به هفته هفدهم لیگ برتر تعلق داشت، داوید سیلوا و یحیی توره بودند که هر کدام یک بار هم برای «من سیتی» گلزنی کردند. چلسی و منچستریونایتد تیم های اول و سوم جدول نیز در این هفته به ترتیب 0-2 بر وستهام و 1-3 بر نیوکاسل پیروز شدند.

روزی که نیمار، بابانوئل شد

در یک بازی خیریه فوتبال که به مناسبت کریسمس و سال نو میلادی در برزیل برگزار شد، نیمار به قصد شبیه شدن به بابانوئل و غافلگیر کردن تماشاگران، با ریش هایی به رنگ سفید به میدان آمد. این دومین بازی خیریه مهاجم جوان و برزیلی بارسلونا طی 4 روز اخیر بود و دیگر حرکت جالب وی طی این مسابقه، این بود که وقتی روبینیو، دیگر مهاجم نامدار برزیلی آسیب دید و لازم شد خودروی حمل مصدومان به داخل زمین بیاید و وی را بیرون ببرد، نیمار خودش پشت فرمان این خودرو نشست و روبینیو را بیرون برد.

بالوتلی و احتمال بازگشت به اینتر

تیم فوتبال لیورپول انگلیس که از دست ماریو بالوتلی، مهاجم پرحاشیه و کم ثمر خود عاصی شده، می خواهد این بازیکن 24 ساله ایتالیایی را به اینترمیلان که بالوتلی پیش تر در این تیم توپ می زد، واگذار کند و به نظر می رسد بالوتلی نیز تن به این تصمیم داده است. بالوتلی دیروز در گفت وگویی در بندر لیورپول تصریح کرد که چمدان هایش را از حالابرای چنین انتقالی بسته است. اینتر اخیرا تغییر مربی داده و یک بار دیگر به روبرتو مانچینی روی آورده که سابقه همکاری با بالوتلی را دارد.

بازگشت تورس به مادرید با مشکل مواجه شد

در حالی که گفته می شد آ.ث. میلان نیز مثل تیم چلسی انگلیس از فرناندو تورس راضی نیست و می خواهد این مهاجم اسپانیایی را از جمع نفراتش خارج کند و به اتلتیکو مادرید، تیم اسبق وی بازپس بفرستد، دیروز مشکلاتی در این راه بروز کرد. شرط این انتقال این است که اله سیو چرچی از اتلتیکو به آ.ث.میلان برود و به واقع با تورس معاوضه شود اما تا این لحظه موافقت چرچی در این زمینه جلب نشده است.