آرشیو سه‌شنبه ۹ دی ۱۳۹۳، شماره ۵۸۲۸
فن آوری
۱۹
کلیک

مرجع دانلود طرح های رایانه ای

علی ماندگاری

اگر از دانشجویان رشته رایانه یا علاقه مندان به برنامه نویسی، گرافیک و سایر موضوعات مرتبط به این حوزه هستید و برای انجام طرح های دانشگاه خود نیاز به یک راهنما دارید پیشنهاد می کنیم به سایت «کدباز» به آدرس اینترنتی

www. codbaz. ir سر بزنید. کدباز یک فروشگاه محصولات مجازی بر پایه دانلود است. به کمک این سایت دانشجویان رشته رایانه یا رشته های مرتبط می توانند طرح های مختلفی مرتبط با رشته خود پیدا و آنها را دریافت کنند. هر یک از این طرح ها شامل توضیحات مخصوص هستند و نحوه دریافت و کارایی آنها نیز به صورت مجزا توضیح داده شده است. طراحی این سایت بسیار ساده است و مطالب اصلی آن به صورت نواری افقی در قسمت بالایی صفحه دیده می شود. این مطالب به دسته هایی چون طرح های برنامه نویسی، فایل های گرافیکی، فایل های آموزشی و طرح های نرم افزاری تقسیم می شود. هر کدام از این قسمت ها خود شامل زیرمجموعه های مجزایی هستند. برای مثال بخش طرح های برنامه نویسی، طرح هایی در بخش های اسمبلی، سی شارپ، جاوا، پایتون، پی اچ پی و... را در اختیار کاربران جویای طرح در این زمینه ها می گذارد.

اما از بخش های کاربردی و جالب این سایت قسمت فایل های آموزشی است. در این قسمت کاربران می توانند به فایل های آموزشی به صورت فایل های ویدیویی، پاورپوینت، ورد و پی دی اف دسترسی داشته باشند. این فایل های آموزشی می تواند برای هر کاربری که به دنیای تکنولوژی و فناوری هایش علاقه دارد مفید و کاربردی باشد. همچنین شما می توانید اگر طرح های برنامه نویسی، فایل های گرافیکی، آموزشی و نرم افزاری هم در اختیار دارید برای این سایت ارسال کنید تا در کدباز به اشتراک گذاشته شود.