آرشیو سه‌شنبه ۹ دی ۱۳۹۳، شماره ۵۸۲۸
ورزشی
۲۲

آخرین روز با تیم ملی

منتظری و نوری هم بودند

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از سفر به استرالیا، عصر دیروز پشت درهای بسته در محل آکادمی ملی فوتبال انجام شد و جالب تر اینکه هم پژمان منتظری مدافع مصدوم و هم محمد نوری هافبک پرسپولیس که هیچ یک جزو فهرست 21 نفره اخیر کارلوس کی روش نیستند، در زمین حاضر بودند.

بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و به طور سبک به مرور تاکتیک و حمل توپ مشغول شدند.

در حاشیه تمرینات، جواد نکونام هم گفت و گویی طولانی با کی روش داشت. در پایان تمرین، بازیکنان استراحت کردند و سپس راهی فرودگاه شدند.

فریاد موفقیت در پایان تمرین

ملی پوشان فوتبال ایران در پایان آخرین تمرین خود در تهران فریاد موفقیت سر دادند. آنها دور یکدیگر جمع شدند و فریاد زدند: «ایران، موفق باشی.» سپس علی کفاشیان به گردن ملی پوشان شال انداخت. از همه شادتر به واقع رئیس فدراسیون بود که گفت به کی روش گفته است اگر کمبود بازیکن دارد از وی استفاده کند!

جادوگر، اردو را ترک کرد

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال که عصر دیروز یاد جوانی هایش کرد و در جریان تمرینات تیم ملی ایران دور زمین دوید، در مورد نارضایتی علی کریمی که عصر دیروز اردوی تیم ملی را ترک کرد، گفت وی دنبال کارهای شخصی اش بوده و قطعا تیم ملی را در سفر به استرالیا همراهی خواهد کرد. ساعتی پیشتر این شایعه شنیده شده بود که جادوگر فوتبال آسیا با نارضایتی از شرایط موجود اردو را ترک کرده و به استرالیا نخواهد رفت.

یک مراسم بدرقه مختصر و مفید

مراسم بدرقه عصر دیروز در هتل آزادی تهران به طور مختصر و مفید برگزار شد. در پایان آخرین تمرین بازیکنان از زیر قرآن کریم عبور کردند و برایشان اسپند دود شد دقایقی بعد بازیکنان ساک های ورزشی خود را تحویل دادند تا به صورت مستقیم از آ کادمی فوتبال راهی فرودگاه شوند. کاروان تیم ملی ساعت 30/22 دیشب تهران را به مقصد سیدنی ترک کرد.