آرشیو سه‌شنبه ۹ دی ۱۳۹۳، شماره ۵۸۲۸
ورزشی
۲۲

خبر

بازدید نوبخت از نمایشگاه وزارت ورزش

معاون برنامهریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری و سخنگوی دولت از نمایشگاه دستاوردهای وزارت ورزش و جوانان واقع در مجلس شورای اسلامی بازدید کرد. محمدباقر نوبخت پس از بازدید از قسمتهای مختلف این نمایشگاه در یادداشتی نوشت: «در تاریخ 7 دی ماه از نمایشگاه دستاوردهای وزارت ورزش و جوانان در دولت تدبیر و امید بازدید شد. ضمن تشکر از مساعی محوله انتظار میرود با تلاشها و احساس مسئولیت مدیران مرتبط در آینده شاهد موفقیتهای بیشتری باشیم.»

«سعید معروف» چهارشنبه به روسیه میرود

سعید معروف، پاسور و کاپیتان تیم ملی والیبال و تیم شهرداری ارومیه با زنیت کازان روسیه به توافق رسید و قرار است از این به بعد در این تیم بازی کند. پیش از این گفته میشد که به دلیل تعطیلات سال جدید میلادی وی برای گرفتن ویزا مشکلاتی خواهد داشت که این مشکلات حل شد و او میتواند چهارشنبه به روسیه برود. تیم والیبال زنیت کازان به تازگی توانست عنوان قهرمانی رقابتهای جام حذفی روسیه را کسب کند.

منتظری: متاسفانه بدشانس بودم

پژمان منتظری مدافع مصدوم تیم ملی فوتبال گفت: متاسف است که با بداقبالی امکان حضور در جام ملتهای آسیا را از دست داده است. وی افزود: «دلم میخواست در استرالیا حضور داشته باشم اما متاسفانه نشد. برای تیم ملی در آن جام آرزوی بیشترین موفقیت را دارم.»

پاداشهای 3 هزار دلاری برای ملیپوشان فوتبال

مناف هاشمی معاون وزیر ورزش گفت: مشکل ارز و لباس تیم ملی فوتبال ایران در جام ملتهای آسیا 2015 حل و همچنین مقرر شده است که به بازیکنان حاضر در جام جهانی امسال هر کدام 3 هزار دلار و نفرات حاضر در جام ملتهای آسیا نیز همین میزان پاداش تعلق گیرد.