آرشیو سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳، شماره ۲۲۱۰
دیپلماسی
۱۹

روحانی از نیروگاه بوشهر بازدید می کند

ایسنا: رییس جمهور کشورمان در جریان دوازدهمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید، با حضور در نیروگاه اتمی بوشهر از این نیروگاه بازدید می کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رییس جمهور کشورمان صبح امروز (سه شنبه) در جریان دوازدهمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید به همراه تعدادی از وزرا و معاونان خود به استان بوشهر سفر می کند. قرار است رییس جمهور کشورمان پس از مراسم استقبال در دیداری عمومی با مردم استان بوشهر در استادیوم شهید بهشتی بندر بوشهر به سخنرانی بپردازد.

رییس جمهور همچنین قرار است بعد از ظهر امروز با حضور در نیروگاه اتمی بوشهر از این نیروگاه بازدید کند. حضور و سخنرانی در جلسه توسعه و سرمایه گذاری استان و دیدار با علما و ایثارگران و نخبگان و برگزیدگان استان بوشهر از دیگر برنامه های رییس جمهور در نخستین روز سفر به استان بوشهر است.

براساس این گزارش روحانی صبح روز چهارشنبه در دومین و آخرین روز از دوازدهمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید در جلسه شورای اداری استان حضور پیدا می کند و در پایان برنامه های خود نیز در نشستی خبری به ارایه جمع بندی سفر و همچنین پاسخ به پرسش های رسانه های استانی می پردازد.