آرشیو شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳، شماره ۴۱۷۱
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

مسیر انحرافی به «آی فیلم» رسید

پخش سریال های مسیر انحرافی ساخته بهرنگ توفیقی، راه در رو به کارگردانی سعید آقاخانی و ششمین نفر ساخته بهمن گودرزی بزودی از شبکه آی فیلم پخش می شود.

به گزارش جام جم، پخش سریال کمدی مسیر انحرافی به کارگردانی بهرنگ توفیقی از بیست و نهم دی ماه هر شب ساعت 17 و 30 دقیقه شروع می شود و داستان آن درباره دانشمندی است که در یک جزیره ساکن است و قصد دارد با فرود آوردن یک هواپیما که حامل تعدادی از نخبه های ایرانی است در یک جزیره دورافتاده، با انجام آزمایش های مختلف روی این افراد به اهداف خود دست یابد، ولی به اشتباه هواپیمای مسیر ایران به آفریقای جنوبی را شناسایی می کند و با اختلال در سیستم ناوبری هواپیما، باعث فرود اضطراری هواپیما در جزیره می شود.

در سریال مسیر انحرافی، پوریا پورسرخ، فرزاد حسنی، بهنوش بختیاری، شقایق دهقان، سپند امیرسلیمانی، نادر سلیمانی، مجید واشقانی، امیرحسین رستمی، اکرم محمدی و... بازی کردند.

سریال ششمین نفر هم از ششم بهمن ساعت 21 و 30 دقیقه پخش می شود. این سریال به کارگردانی بهمن گودرزی و بازی پولاد کیمیایی، نرگس محمدی، کامران تفتی، رحیم نوروزی، نادر فلاح، فرشید نوابی و بهشاد شریفیان با قتل پدر سرگرد آسایش شروع می شود. وی به داوود، برادر همسرش مظنون می شود و او را دستگیر می کند و این سرآغاز یک ماجرای جدید می شود.

سریال راه در رو به کارگردانی سعید آقاخانی از هفتم بهمن ماه ساعت 19 و 30 دقیقه پخش می شود.