آرشیو شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳، شماره ۴۱۷۱
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

«شهر من شیراز» به پایان نزدیک می شود

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «شهر من شیراز» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد بنایی در تهران مراحل پایانی خود را پشت سر می گذارد.

بنایی درباره روند تولید این سریال به روابط عمومی شبکه دو گفت: تصویربرداری سکانس های مربوط به شیراز با حضور زیبا بروفه، مهدی امینی خواه، پرستو صالحی، حسن جوهرچی، روشنک عجمیان، رامتین خداپناهی و حدیث فولادوند در شیراز به پایان رسیده و گروه مشغول ضبط سکانس های تهران هستند.

وی افزود: همزمان با کار تصویربرداری، نادر رجب زاده تدوین این سریال تلویزیونی را آغاز کرده و کار بموقع برای پخش در اختیار شبکه دو قرار می گیرد.

بنایی گفت: شهر من شیراز یک ملودرام اجتماعی خانوادگی است که در 13 قسمت 30 دقیقه ای قصه زندگی چهار زن (زیبا بروفه، پرستو صالحی، روشنک عجمیان و حدیث فولادوند) را روایت می کند که هر یک به نوعی درگیر مسائل خانوادگی و اجتماعی هستند و می کوشند از زیر بار مشکلات سربلند بیرون بیایند.

«شهر من شیراز» به سفارش گروه خانواده شبکه دو و بر اساس فیلمنامه ای از علی اکبر محلوجیان تولید می شود.

از دیگر عوامل این مجموعه تلویزیونی می توان به هوشنگ بنایی مدیر تصویربرداری، بابک نیازی صدابردار، حسن پهلوان زاده طراح گریم، سمیه سنقری طراح لباس و محمدرضا قره گوزلو طراح صحنه، واهیک خچومیان دستیار اول کارگردان و برنامه ریز و رضا حسین زاده دستیار دوم کارگردان اشاره کرد.