آرشیو سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳، شماره ۳۳۹۹
بازار موبایل
۲۷
موبایلکده

ورود گوشی های سری A سامسونگ به بازار ایران

دنیای اقتصاد: شرکت سامسونگ در نشست خبری خود از ورود گوشی های سری A گلکسی به بازار ایران خبر داد. در این نشست ابتدا علی جعفریه، مدیر بخش موبایل سامسونگ به معرفی این گوشی ها پرداخت و گفت: سامسونگ سری Galaxy A را ویژه جوانان عرضه کرده است و نکته ای که در این محصولات به آن توجه کرده بالابردن کیفیت و کارآیی عکس های سلفی است.

سپس مهسا سرافراز، مدیر محصول بخش موبایل به توضیح درباره محصولات موبایلی سامسونگ پرداخت و گفت: سری خانوادهA بدنه تمام فلزی دارند. او با اشاره به اینکه در این گوشی ها باز نمی شود، گفت: بنابراین باتری این محصولات هم قابل تعویض نیست، همچنین سیم کارت و میکرو اس دی از لبه وارد گوشی می شود. سرافراز همچنین به دوربین این سری از محصولات سامسونگ اشاره کرد و گفت: دوربین جلو در این گوشی ها پنج مگا پیکسل است که در حالت نرمال تا 85 درجه، در حالت عمودی 110 درجه و در حالت افقی 120 درجه را پوشش می دهد. او افزود: در نرم افزار دوربین این گوشی ها علاوه بر امکان عکس برداری با صدا، قابلیت عکاسی با نشان دادن کف دست به دوربین و همچنین با تشخیص چهره وجود دارد. امکان زیبا سازی چهره از قبیل بزرگ کردن چشم نیز در نرم افزار دوربین این گوشی ها تعبیه شده است. سرافراز در ادامه گفت: نازک ترین گوشی خانواده سامسونگ با عنوان Galaxy A7 در این سری جای گرفته که ضخامتی برابر 3/6 میلی متر دارد.

پشتیبانی از شبکه نسل چهارم، صفحه نمایش 5/5 اینچی فول اچ دی، سیستم عامل اندروید کیت کت، دوربین 13 مگاپیکسلی، 3 گیگابایت حافظه و باتری 2600 میلی آمپری از ویژگی های گلکسی A7 است.