آرشیو سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳، شماره ۳۳۹۹
ورزش
۲۴

خط خبر

مشکل سقف بودجه نداریم

سپاهانی ها کماکان از ماجرای گذاشتن سقف بودجه برای باشگاه های فوتبال شاکی هستند. خوروش سرپرست این باشگاه به این موضوع باز هم واکنش نشان داده است. وی در گفت وگو با کاپ در رابطه با اظهارات علیپور مبنی بر اینکه آخرین اخطاریه برای تخطی از سقف بودجه را هفته گذشته به باشگاه سپاهان ارسال کرده اند، گفت: «نمی دانم چرا برخی اصرار دارند این مساله را کش بدهند، در حالی که همه چیز تمام شده و مدیران باشگاه این مشکل را حل کرده اند. دیدید که در نیم فصل نیز توانستیم کار نقل وانتقالات را انجام دهیم. من در تهران هستم و خبری ندارم که اخطاریه ای به باشگاه رسیده یا خیر. البته بارهای قبلی نیز این مساله فقط در رسانه ها اعلام شده بود اما اتفاقی رخ نداد زیرا اصلامشکلی نداریم.»

عابدینی: قیمت واگذاری باید پایین بیاید

به رغم دفاع محکم سازمان خصوصی سازی از تعیین قیمت سرخابی ها امیر عابدینی باز هم به این قیمت اعتراض دارد. مدیرعامل اسبق پرسپولیس در این مورد به ورزش سه گفت: «ما برای اینکه در مورد خصوصی شدن پرسپولیس و واگذاری آن به پیشکسوتان صحبت کنیم، جلسه ای را برگزار کردیم. ما در مورد دو موضوع بحث و بررسی کردیم؛ اول اینکه از نظر ما سازمان خصوصی سازی قیمت بالایی برای دو باشگاه اعلام کرده است. ما می خواهیم اگر بشود سازمان بازرسی را مجاب کنیم تا این قیمت کمتر بشود. موضوع دوم هم این است که ما یک شرکت داریم به اسم شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس که قرار است برای آن اعضای مجمع و هیات امنا تعیین کنیم. در این شرایط ما می توانیم در مزایده خرید پرسپولیس شرکت کنیم.»

پورحیدری: مشکل مالی داریم

منصور پورحیدری عضو هیات مدیره استقلال در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره جلسه هیات مدیره که بیشتر به مشکلات مالی باشگاه ارتباط داشت، گفت: «مشکلات مالی وجود دارد و با توجه به بحث خصوصی سازی، هنوز اقداماتی صورت نگرفته و باید تا بهمن ماه منتظر ماند و دید چه فردی مسوولیت این باشگاه را برعهده می گیرد تا این مشکلات به پایان برسد.»