آرشیو شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۳۴۰۲
ورزش
۲۴

فوتبال خارجی

رئال در صدر باشگاه های ثروتمند

موسسه «دلویت» انگلیس رئال مادرید را برای دهمین سال متوالی در صدر ثروتمندترین باشگاه های فوتبال دنیا قرار داد. به گزارش «ایسنا»، طبق آمار ارائه شده، رئال در فصل گذشته با سرمایه 549.5 میلیون یورویی ثروتمندترین تیم دنیا بوده است. این در حالی است که نزدیک ترین رقیب کهکشانی ها در رده بندی ثروتمندترین تیم های دنیا، منچستریونایتد انگلیس با سرمایه ای 518 میلیون یورویی است. بعد از یونایتد ها نیز بایرن مونیخ با 487.5 میلیون و بارسلونا با 484.6 میلیون یورو در رده های بعدی قرار گرفتند.

اوگارد به رئال پیوست

اوگارد پدیده و ستاره جوان نروژی به رئال پیوست.به گزارش کاپ، وی که طی روزهای گذشته بحث حضورش در رئال مطرح بود، رسما به عضویت این تیم درآمد. مبلغ قرارداد اوگارد فاش نشده است.

لاتزیو به دنبال بالوتلی

لاتزیو به دنبال جذب ماریو بالوتلی، مهاجم لیورپول است. به گزارش کاپ، مینو رایولا، مدیر برنامه های بالوتلی، هفته گذشته در ایتالیا بود و درباره بسیاری از بازیکنانش صحبت کرد که یکی از آنها بالوتلی بود. مطبوعات ایتالیا خبر دادند که کلودیو لوتیتو، مدیر لاتزیو، درباره انتقال احتمالی بالوتلی به رم از رایولاپرسیده است. او درصدد است سوپر ماریو را تا پایان فصل به طور قرضی به تیمش منتقل کند.

راموس پیشنهاد تمدید قراردادش را رد کرد

سرخیو راموس روز گذشته اولین پیشنهاد رئال مادرید برای تمدید قرارداد را رد کرد و حالاهمه چیز به تصمیم بعدی مدیران رئال بستگی دارد.به گزارش ورزش سه، گفته می شود که در آخرین ملاقات فلورنتینو پرز و راموس، پیشنهاد اولیه رئال برای تمدید قرارداد به این بازیکن ارائه شده و راموس بلافاصله آن را رد کرده است. دلیل این امر، پایین بودن حقوق سالانه درنظر گرفته شده برای اوست.

اسپالتی جانشین احتمالی اینزاگی

یک روزنامه ایتالیایی نوشت برلوسکونی مالک «روسونری ها» فصل تابستان تغییر و تحولاتی در کادر فنی آ.ث میلان به وجود می آورد. به گزارش خبرگزاری فارس گفته می شود وی قصد دارد عذر فیلیپو اینزاگی را بخواهد و لوچیانو اسپالتی 55 ساله را جانشین وی کند.