آرشیو شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۴۱۷۷
ورزش
۱۸

بعد از 90

جواد نکونام: نمی دانم چه بگویم اما داوری این بازی اصلاخوب نبود. اخراج پولادی صحیح نبود و همین مساله باعث تضعیف تیم ملی در جریان بازی شد. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم پس از خوردن گل سوم با مدیریت به بازی برگردیم، اما به هر حال فوتبال همین است و برد و باخت دارد.

وریا غفوری: ما در شرایطی که بیش از 80 دقیقه ده نفره بودیم دو بار بازی را به تساوی کشاندیم و در نهایت هم در ضربات پنالتی بازی را باختیم که به نظرم در این ضربات شانس حرف اول را می زند. عراق تیمی نبود که بتواند ایران را شکست دهد. در حقیقت تیم ملی ایران قربانی اشتباه داور شد و ناحق از رقابت ها کنار رفتیم.

اشکان دژاگه: قبول دارم که در این بازی صد درصد آماده نبودم و از این موضوع ناراحتم که نتوانستم به ایران کمک کنم. دو روز متوالی است که کمردرد دارم و لحظه آخر با قرص و آمپولی که پزشکان تزریق کردند به بازی رسیدم. علاوه بر این مقداری گرفتگی عضله داشتم. با این حال داور هم یک کارت قرمز بیخود را به بازیکن ما داد. ده نفره شدن شرایط را برای ما سخت کرد، چرا که در این صورت می توانستیم بازی را با اختلاف پشت سر بگذاریم.

خسرو حیدری: ما خیلی تلاش کردیم تا به پیروزی برسیم اما وقتی بازی به پنالتی کشیده می شود شانس نیز تاثیر زیادی در نتیجه خواهد داشت. ما بهتر از عراق بودیم، اما متاسفانه نتوانستیم به پیروزی برسیم.

مارکار آقاجانیان: اگر تیم ملی ده نفره نمی شد با اختلاف گل تیم ملی فوتبال عراق را از پیش رو برمی داشت. ما تا دقیقه 120، ده نفره بازی کردیم و باور کنید که کمبود یک بازیکن تاثیر بسیار زیادی روی دوندگی تیم دارد. این یکی از بهترین بازی های تیم ملی بود اما متاسفانه تصمیم داور همه چیز را خراب کرد.