آرشیو سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۸۰
اخبار کشور
۳

معاون رئیس جمهور: هیچ تحریمی علیه ایران برداشته نشده است

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: بطور واضح و شفاف می توان اعلام کرد که هیچ تحریمی علیه ایران برداشته نشده است.

«محمد شریعتمداری»، معاون اجرایی رئیس جمهور، روز گذشته(دوشنبه) در جلسه بررسی روند اجرایی برنامه های سفر هیئت دولت به سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: اجرای طرح ها در سیستان و بلوچستان نیازمند تعامل مناسب بین سازمان ها، دولت و مجلس است.

شریعتمداری با بیان اینکه از نزدیک با پیشرفت پروژه ها در سیستان و بلوچستان آشنا شدیم، افزود: اجرا و تکمیل طرح هایی از قبیل راه آهن، توسعه بنادر، گاز رسانی، آبرسانی، توسعه فرودگاه ها، پتروشیمی، معادن و غیره نیازمند نگاه ویژه ای از سوی دولت برای توسعه این استان است.

وی گفت: اساس برنامه ریزی های صورت گرفته بودجه سال آینده کشور انضباطی است و اصل انضباط مالی در تمام بندها و ردیف های آن اعمال می شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روند مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 اظهار داشت: دولت به ادامه مذاکرات هسته ای خوش بین است، چرا که کشور در صورت دستیابی به موفقیت در این امر بطور قطع از شرایط بهتری در عرصه های گوناگون برخوردار می شود.

به گزارش تسنیم،شریعتمداری در ادامه سخنانش با اشاره به تحریم های غرب علیه نظام جمهوری اسلامی گفت: بطور واضح و شفاف می توان اعلام کرد که هیچ تحریمی علیه ایران برداشته نشده و این تحریم ها همچنان مانند زنجیره هایی بر پای توسعه کشور ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ملت ایران از تهدیدات کشورهای غربی نمی ترسد و علاوه بر تقویت روحیه ایستادگی، توانایی این را دارد که در اوج تحریم ها برای خود فرصت ایجاد کند، خاطرنشان کرد: ملت ما در مقابل هیچ قدرتی به خاطر تحریم ها سرخم نمی کند زیرا مطمئنیم که تحریم ها کارساز نبوده و نخواهد بود.