آرشیو پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۳۱۶۸
سیاسی
۳

پیدا و پنهان

جیسون رضاییان به زودی محاکمه می شود

رییس کل دادگستری استان تهران گفت: جیسون رضاییان به زودی محاکمه خواهد شد. به گزارش ایرنا، غلامحسین اسماعیلی روز چهارشنبه در حاشیه تجدید میثاق رییس قوه قضاییه و مسوولان عالی قضایی با آرمان های امام راحل در حرم امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران افزود: جیسون رضاییان، روزنامه نگار امریکایی ایرانی الاصل با خانواده اش در تماس است و ملاقات انجام می شود. وی اظهار داشت: نتیجه پرونده جیسون رضاییان بعد از قطعیت و اتمام دادرسی، اعلام می شود و او به زودی محاکمه خواهد شد. جیسون رضاییان، روزنامه نگار امریکایی ایرانی الاصلی است که چندی پیش به همراه همسر و یکی از دوستانش بازداشت شد که کمی بعد از آن همسر و دوستش از بازداشتگاه آزاد شدند اما او همچنان در بازداشت است.

آغاز به کار صفحه رسمی علی مطهری در اینستاگرام

صفحه رسمی علی مطهری، نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی اینستاگرام راه اندازی شد. به گزارش ایسنا، کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام می توانند اخبار علی مطهری را از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام به آدرس alimotahari_ir پیگیری کنند. بر اساس اعلام سایت شخصی علی مطهری، این تنها صفحه رسمی علی مطهری در این شبکه اجتماعی است و سایر صفحات، تنها جنبه هواداری دارند و رسمی نیستند.

واکنش سایت نزدیک به احمدی نژاد نسبت به نامه رحیمی

یکی از سایت های نزدیک به محمود احمدی نژاد به نامه اخیر محمدرضا رحیمی که خطاب به رییس دولت های نهم و دهم نوشته شده بود، واکنش نشان داد. به گزارش انتخاب، در ادعای سایت «دولت بهار» چنین آمده است: در سال 92 پس از ادعای کذب یکی از نمایندگان مجلس در مصاحبه با خبرگزاری ها که از بازداشت رحیمی و انتقال او به زندان اوین خبر داده بود، مادر وی سکته کرد. دو ماه قبل نیز پس از اعلام خبر اولیه حبس و جریمه نقدی رحیمی در رسانه ها، مادر وی برای بار دوم سکته کرد و دار فانی را وداع گفت. همسر محمدرضا رحیمی نیز که از بیماری فشار خون رنج می برد، هم اکنون در بدترین شرایط جسمی است. «دولت بهار» ضمن ابراز تاسف از شرایط پیش آمده برای معاون اول دولت دهم اعلام می دارد این شرایط را درک می کند و امیدوار است مشکلات وی رفع شود.