آرشیو یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۴۱۹۰
صفحه اول
۱

متهمان در جریان این حادثه 7 میلیون و 950 هزار تومان دزدیدند

سرقت مرگبار دزدان مسلح از بانک

دزدان مسلح با دستبرد به بانکی در خمینی شهر اصفهان، یک مشتری را به قتل رساندند و دو نفر دیگر را مجروح کردند.

به گزارش جام جم، ساعت 8 و 35 دقیقه صبح چهارشنبه پانزدهم بهمن، دو سارق نقابدار وارد بانک ملت شعبه سه راهی خمینی شهر ورودی بلوار الغدیر شدند و با تهدید کارکنان بانک از آنها خواستند بدون هیچ مقاومتی هرچه پول دارند تحویلشان دهند.دزدان مسلح با تهدید سلاح کلت و قمه، پول های موجود در صندوق بانک را سرقت کردند، اما قبل از ترک بانک با مشاهده مشتریان که مقابلشان قرار داشتند، دچار وحشت شده و اقدام به شلیک گلوله کردند.

سارقان در جریان تیراندازی دو مشتری بانک و یکی از کارمندان را هدف قرار دادند و سریع از بانک خارج شدند. سارقان با تهدید راننده یک دستگاه خودروی وانت، خودروی وی را سرقت کردند و از محل متواری شدند.

پس از اطلاع به پلیس، تیمی از ماموران پلیس آگاهی راهی محل سرقت شده و سه مجروح حادثه به بیمارستان انتقال یافتند.در بررسی های پلیسی مشخص شد سارقان با یک دستگاه موتورسیکلت خود را به بانک رسانده بودند که بلافاصله پلاک موتور سیکلت استعلام شد. سارقان این موتور را قبل از دستبرد به بانک سرقت کرده بودند.در حالی که تحقیقات در این زمینه ادامه داشت، از بیمارستان خبر رسید یکی از مشتریان بانک بر اثر شدت جراحات جان باخته است.فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در این باره گفت: در بررسی ها مشخص شد سارقان هفت میلیون و 950 هزار تومان وجه نقد از باجه بانک سرقت کرده اند.

سرهنگ خسرو احمدی خاطرنشان کرد: هم اکنون پرونده این سرقت در پلیس آگاهی استان اصفهان با سرعت و دقت خاصی تحت پیگیری است و تلاش کارآگاهان پلیس استان برای دستگیری سارقان با جدیت ادامه دارد و سرنخ های خوبی نیز در این زمینه به دست آمده است.

این سرقت در حالی رخ داد که یک هفته قبل از آن، عامل غائله گلپایگان در ملاعام اعدام شد.