آرشیو پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۸۳۲۹
صفحه اول
۱

امضای تفاهم نامه همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر و دانشکده خبر

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور در دانشکده خبر، ضمن عقد تفاهم نامه همکاری های مشترک با این دانشکده در نشستی خبری به سئوالات خبرنگاران و دانشجویان در رابطه با مواد مخدر پاسخ داد.

به گزارش روزنامه رسالت، علیرضا جزینی در حاشیه بازدید از دانشکده خبر در نشستی خبری با خبرنگاران و دانشجویان اظهارکرد: ستاد مبارزه با مواد مخدر آمادگی دارد که در حوزه مبارزه با مواد مخدر پروژه ها و کارگاه های آموزشی را با همکاری دانشکده خبر و استفاده از ظرفیت های دانشجویی این دانشکده برگزار کند. آمارها نشانگر یک حرکت پیش رونده است و باید به کمک اصحاب رسانه این حرکت را متوقف کنیم و این مسئله برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

محمود احمدی افزادی رئیس دانشکده خبر نیز در ادامه این نشست اظهارداشت: دانشکده خبر آماده همکاری جدی با ستاد مبارزه با مواد مخدر است تا وارد کارزار رسانه ای برای مبارزه جدی با موضوع مواد مخدر در امر پیشگیری شود.این دانشکده دارای ظرفیت ها و قابلیت های خوبی است و دانشجویان ما امکاناتی دارند که می توانند بازوی توانا و ارزشمندی برای نظام باشند و در عرصه پیشگیری از موادمخدر نیز وارد عمل شوند.