آرشیو شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۳۱۹۲
حوادث
۱۴

دستگیری شرور سابقه دار در کمتر از یک ساعت در میرداماد

ضرب و جرح دو دختر جوان در جریان کیف قاپی

زورگیری که در خیابان میرداماد تهران اقدام به ضرب و جرح دو دختر جوان کرده بود از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حسنوند، رییس کلانتری 103 گاندی با اعلام این خبر گفت: ظهر دوم اسفندماه امسال کلانتری 103 گاندی به دنبال تماس های مردمی با فوریت های پلیسی 110 در جریان وقوع یک فقره زورگیری منجر به جرح در خیابان میرداماد قرار گرفت و به سرعت تیمی از ماموران را برای بررسی حادثه به محل مورد نظر اعزام کرد.

با حضور ماموران در محل، دو دختر جوان به سرعت خود را به آنها رسانده و اعلام کردند در حالی که در حال پیاده روی در خیابان آفریقا بودند، ناگهان پسری شرور به سوی آنها حمله ور شده و قصد ربودن کیف و گوشی شان را داشت اما وقتی با مقاومت آنها روبه رو شد، به شدت عصبانی شد و آنها را مورد ضرب و جرح قرار داد. به این ترتیب و با شناسایی چهره متهم تحقیقات پلیسی برای دستگیری او آغاز شد که در جریان آن گشتی های پلیس در خیابان میرداماد و اطراف آن به تکاپو افتادند.

سرهنگ حسنوند با اشاره به دستگیری متهم در کمتر از یک ساعت در خیابان میرداماد گفت: عملیات پلیسی در خیابان میرداماد ادامه یافت تا اینکه در کمتر از یک ساعت یکی از واحد های پلیس هنگام گشت زنی در حوالی میدان محسنی، فردی را با مشخصات متهم مشاهده و به سرعت عملیات دستگیری او را آغاز کردند که در جریان آن پسر جوان زمینگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

متهم که به کلانتری 103 گاندی منتقل شده بود پس از روبه رو شدن با دو دختر جوان به زورگیری و ضرب و جرح آنها اعتراف کرد و گفت: مدتی بود که در خیابان میرداماد پرسه می زدم. وقتی دو دختر جوان را دیدم تصمیم گرفتم کیف و گوشی شان را بدزدم. به همین دلیل به آنها حمله کردم اما با مقاومت شان روبه رو شدم و از شدت عصبانیت آنان را مورد ضرب و جرح قرار داده و قبل از رسیدن ماموران فرار کردم.

به این ترتیب متهم پس از بازجویی های اولیه، با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.