آرشیو یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۳۴۳۱
بازار موبایل
۲۷

موبایلکده

ایسر محصولاتش را به کنگره جهانی موبایل می برد

موبنا: گزارش ها حاکی است که شرکت ایسر قصد دارد محصولات موبایلی خود را در کنگره جهانی موبایل بارسلونا معرفی و عرضه کند.

در حالی که هنوز اطلاعاتی درباره محصولات جدید ایسر منتشر نشده، ولی ایسر با ارائه پوستر، شواهد بیشتری را در رابطه با ظاهر این محصولات ارائه می کند.

براساس اطلاعات ارائه شده، جنس بدنه و نوع طراحی محصولات ایسر نسبت به سایر محصولات این شرکت متفاوت است. براساس تصاویر لو رفته از محصولات ایسر، ظاهرا این شرکت روی محصولات جدیدش دوربین پیشرفته قرار داده است بنابراین می توان انتظار داشت که گوشی های جدید ایسر با قابلیت های پیشرفته ای در اختیار مشتریان قرار گیرند.

ایسر یک شرکت چندملیتی است که مرکز آن در تایوان قرار دارد و در زمینه فناوری رایانه و الکترونیک، تولید رایانه های رومیزی، لپ تاپ و سرور فعالیت می کند. در سال 2010 ایسر، رتبه دوم در بازار تولید رایانه شخصی در جهان را به دست آورد.

معرفی گوشی جدید پاناسونیک در کنگره جهانی

موبنا: به تازگی اطلاعاتی درباره گوشی جدید پاناسونیک منتشر شده که گویای معرفی آن در کنگره جهانی موبایل است. گوشی معرفی نشده پاناسونیک، Eluga U2 نام دارد.

Eluga U2 که ظاهرا نخستین گوشی هوشمند پاناسونیک با پردازنده چهار هسته ای است. براساس اطلاعاتی که درباره گوشی جدید پاناسونیک منتشر شده، این کمپانی تمرکز اصلی خود در جذب افرادی است که قابلیت های عکاسی یک موبایل برای آنها اهمیت بیشتری دارد. این گوشی گران قیمت در تابستان سال جاری میلادی با قیمت یکهزار دلار عرضه خواهد شد. پاناسونیک این هفته گوشی دیگری تحت عنوان Eluga U2 را در تایوان عرضه کرد. قیمت این گوشی، 254 دلار خواهد بود. Eluga اولین گوشی اندرویدی پاناسونیک است که سیستم عامل اندروید آبنبات چوبی را به همراه دارد. این گوشی دارای پردازنده چهار هسته ای اسنپ دراگون 410، صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح IPS، پشتیبانی از LTE، دوربین 13 مگا پیکسلی در پشت گوشی و دوربین دوم 5 مگا پیکسلی، 2 گیگا بایت رم و حافظه داخلی 16مگابایت است. این گوشی 131 گرمی از باتری با ظرفیت 2500 میلی آمپر ساعت بهره می برد.