آرشیو یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۳۴۳۱
استان ها
۱۸

کوتاه

راه اندازی 3 دستگاه فوق توزیع برق در فارس

دنیای اقتصاد، شیراز، محمد صداقت: مدیرعامل برق منطقه ای فارس در سومین کنگره بین المللی اتوماسیون برق، از رونمایی و راه اندازی 3 دستگاه فوق توزیع در اکبر آباد، دانشگاه شیراز و خیابان احمدی با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان خبر داد. مهندس مشفقیان گفت: این دستگاه ها را صنعتگران داخلی دانشگاه بدون نیاز به قطعات خارجی ساخته اند.

افتتاح دو هزار واحد مسکن مهر در ارومیه

دنیای اقتصاد، ارومیه، امیررضا علیار: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: دو هزار و 60 واحد مسکن مهر با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ارومیه افتتاح شد.

رضا نقی زاده در همایش هم اندیشی تعاونگران آذربایجان غربی که با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: امسال توانسته ایم با وجود 93 تعاونی در استان یک هزار و 507 نفر عضو جذب کرده و برای سه هزار و 204 نفر اشتغال زایی کنیم.

معرفی فولاد کاوه جنوب به عنوان واحد برتر از نظر رشد سریع

دنیای اقتصاد، بندرعباس: شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به عنوان «شرکت برتر از نظر رشد سریع» در هفدهمین همایش معرفی 100 شرکت برتر اقتصاد کشور موسوم به 100IMI معرفی شد. شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با توجه به برنامه ریزی انجام شده در بهره برداری از واحدهای احیا مستقیم به ظرفیت سالانه 9/ 1 میلیون تن آهن اسفنجی با کیفیت و نیز تکمیل پروژه های در دست اقدام شامل دو واحد تولید شمش بیلت هرکدام به ظرفیت 2/ 1 میلیون تن در سال و نیز واحد 5میلیون تنی گندله سازی و نیز رشد شاخص های اقتصادی خود موفق به کسب عنوان «شرکت برتر از نظر رشد سریع» در بین 500 شرکت شده است.

تولید داروهای ضدسرطان در آذربایجان شرقی

دنیای اقتصاد، تبریز، سیما نیک رفتار: داروهای ضدسرطان در آذربایجان شرقی تولید می شود.

محمدامین حجازی، رئیس ستاد توسعه زیست فناوری آذربایجان شرقی در نشست معاون علمی رئیس جمهور با اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز به تشریح فعالیت های ستاد زیست فناوری آذربایجان شرقی پرداخت و خاطرنشان کرد: تولید واکسن های نو ترکیب و داروهای ضدسرطان و سلول درمانی در این استان انجام می شود.