آرشیو یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۲۲۴۹
سیاست
۷

منهای پایتخت

کرمانشاه به دنبال بازار عراق و سوریه

کرمانشاه- ایسنا: ابراهیم رضایی بابادی، استاندار کرمانشاه: با توجه به همجواری استان با کشور عراق به احتمال زیاد در آینده، این ارتباط با کشور سوریه نیز فراهم می شود و با توجه به خرابی های بسیار در این دو کشور و نیاز جدی به بازسازی و آبادانی آنها این زمان فرصت مناسبی برای کشور و به ویژه استان کرمانشاه است. به طور طبیعی بازار این دو کشور متعلق به کرمانشاه است و نباید این فرصت را از دست داد.

نیروگاه اتمی بوشهر امن است

بوشهر- مهر: مصطفی سالاری، استاندار بوشهر: در کنار امنیت بالای نیروگاه، نیاز است به مسایل آموزشی و برگزاری چنین رزمایش هایی چون سومین رزمایش سراسری پرتوی نیز توجه داشته باشیم. هیچ نگرانی ای از ایمنی نیروگاه اتمی بوشهر وجود ندارد.

مهندسی فرهنگ محقق نشده

اصفهان- ایسنا: آیت الله طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان: شاهد برگزاری جلسات و همایش های مختلف در زمینه مهندسی فرهنگی بوده ایم، ولی در این جلسات تنها با الفاظ بازی می شود و مهندسی فرهنگی به درستی در کشور محقق نشده است. بیش از 85درصد مردم اصفهان در مسایل دینی و فرهنگی دچار نگرانی و دغدغه های مختلفی هستند که این موضوع بیانگر جایگاه دین و فرهنگ در افکار عمومی اصفهان است.

پلمب 44 واحد صنفی متخلف در لرستان

خرم آباد- تسنیم: سرهنگ الماسیان، رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی لرستان: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری مسوولان اتحادیه های صنفی در چهار روز گذشته از 567 واحد صنفی در سطح استان بازدید کردند. در این راستا 44 واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن مقررات انتظامی، صنفی و شئونات اسلامی با هماهنگی مقام قضایی پلمب شد.