آرشیو یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۳۴۳۱
ورزش
۲۴

فوتبال خارجی

بازی سخت «سیتی» در آنفیلد

گروه ورزش: مسابقات لیگ های مختلف اروپایی امشب دنبال می شود و در مهم ترین بازی در لیگ جزیره لیورپول از ساعت 15:30 در ورزشگاه آنفیلد میزبان منچسترسیتی خواهد بود. سیتی نزدیک ترین تعقیب کننده چلسی در صدر جدول است و از این رو آنها دوست ندارند در این بازی امتیازی ازدست دهند. از سوی دیگر لیورپول با 45 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد و برد در این بازی آنها را به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نزدیک تر می کند. پیگرینی سرمربی سیتی درباره این بازی می گوید: «پیروزی برابر لیورپول برای رقابت ما در راه قهرمانی بسیار مهم است. ما باید تا آخرین لحظه برای قهرمانی مبارزه کنیم.»

برنامه سایر بازی ها

لیگ برترانگلیس

آرسنال- اورتون17:35

لوشامپیونه فرانسه

موناکو- پاری سن ژرمن 23:30

لالیگای اسپانیا

سویا- اتلتیکو مادرید21:30

رئال مادرید- ویارئال 23:30

سری A ایتالیا

اینترمیلان-فیورنتینا 20:30

رویای من هدایت ایتالیا است

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید از رویایش پیش از بازنشسته شدن پرده برداشت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی در این خصوص گفت: «رویای من هدایت تیم ملی ایتالیا است و امیدوارم که در آینده این رویا برایم محقق شود، چراکه دوست دارم به همراه آتزوری یکبار قهرمان جام جهانی شوم.» آنچلوتی در دوران مربیگری خود هرگز هدایت یک تیم ملی را برعهده نداشته است.

سوارز هواداران بارسا را غافلگیر کرد

لوئیز سوارز با حضور ناگهانی در یکی از شعب فروشگاه های آدیداس در شهر بارسلون، تعدادی از هواداران جوان بارسا را غافلگیر کرد. او از آنها دعوت کرد به همراهش سوار بر یک لیموزین در اطراف شهر گشتی بزنند و سوالات خود را از او بپرسند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهاجم اروگوئه ای بارسا علاوه بر پاسخ دادن به سوالات این گروه خوش شانس، به آنها اجازه داد با او عکس سلفی بگیرند.

رد شایعه اختلاف با فن خال

دخه آ، سنگربان اسپانیایی منچستر یونایتد شایعات مطرح شده در مورد اختلافش با سرمربی این تیم را تکذیب کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی در این خصوص گفت: «تمامی چیزهایی که در مورد رابطه من و فن خال در رسانه ها نوشته شده، دروغ است. هم من و هم لوئیز بهترین ها را برای منچستر می خواهیم.»