آرشیو یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۲۱۰۰۷
اخبار کشور
۱۰

تقلب در انتخابات درون تشکیلاتی یک حزب اصلاح طلب

برخی از اعضای ارشد حزب اراده ملت ایران از تقلب در انتخابات شورای مرکزی حزب اراده ملت ایران خبر داده و خواستار پیگیری این موضوع از شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و وزارت کشور شدند.

به گزارش فارس، اول اسفندماه سال جاری بود که کنگره حزب اراده ملت ایران (حاما) در تالار همایش های فرهنگ و هنر تهران و به تبع آن انتخابات اعضای شورای مرکزی حزب برگزار شد.

اسماعیل مختاری قبل از برگزاری کنگره حزب حاما سخنگویی حزب را برعهده و اظهار داشت: برخی از اعضای حزب اراده ملت نسبت به تخلفات صورت گرفته در انتخابات شورای مرکزی حزب حاما اعتراض داشته و خواستار پیگیری هستند.

وی تصریح کرد: در روند انتخابات شورای مرکزی حزب اراده ملت تعرفه های اضافی به صندوق ها واریز شده است به عبارت دیگر برخی از اعضا بیش از یک تعرفه در دست داشته و این تعرفه ها را به صورت تکراری واریز کرده اند.

کمال مرادی رئیس کمیته مالی و پشتیبانی حزب اراده ملت نیز در همین رابطه توضیح داد: در انتخابات اخیر شورای مرکزی حزب اراده ملت جمعا 100 تا 150 نفر حق رای داشتند اما 377 رای از صندوق ها بیرون کشیده شده است و 314 نفر هم به دبیرکلی آقای حکیمی پور رای داده اند! مرادی تصریح کرد: ما مراتب اعتراض خود را به شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و همچنین مدیرکل سیاسی وزارت کشور اعلام کرده ایم و خواستار حقوق از دست رفته خود هستیم.