آرشیو دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۲۲۵۰
ورزش
۱۸

خبر

باشگاه های ورزشی از پرداخت مالیات معاف شدند

باشگاه های ورزشی طبق مصوبات هیات وزیران از پرداخت مالیات معاف شدند. مهدی تاج در نامه ای به مدیران عامل باشگاه های فوتبال اعلام کرد طبق مصوبه های هیات وزیران و ماده سه این مصوبات، باشگاه های ورزشی از پرداخت مالیات معاف شده اند. نامه رییس سازمان لیگ فوتبال ایران به مدیران عامل باشگاه ها به شرح زیر است:

«مدیرعامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی

احتراما با تشکر و سپاس از زحمات حضرتعالی به پیوست نامه شماره 110/7131 مورخ 2/12/93 سازمان لیگ منضم به تصویب نامه 97440/ت50691 ه مورخ 26/8/93 اصلح آیین نامه اجرایی ماده 134 اصلاحی قانون مالیات های مستقیم ارسال می گردد. با عنایت به بند3 تصویب نامه هیات محترم وزیران مبنی بر معافیت درآمد باشگاه ها و موسسات ورزشی دارای مجوز از مراجع ذی ربط از محل تبلیغات، نقل وانتقال و یا دیگر محصولات وابسته به استحضار می رساند: با توجه به اهمیت موضوع خواهشمند است دستور فرمایید مراتب در هیات مدیره آن باشگاه مطرح و گروهی را مسوول پیگیری، تا ان شاءالله منتج به نتیجه گردد.»

آمریکا با «باروس» در جام جهانی کشتی آزاد

تسنیم: جردن باروس قهرمان جهان و المپیک در رقابت های جام جهانی کشتی آزاد2015 آمریکا روی تشک می رود. رقابت های جام جهانی کشتی آزاد2015 روزهای 21 و 22فروردین ماه سال94 در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار می شود. آمریکایی ها در این رقابت ها با تیمی قدرتمند به میدان خواهند رفت و جردن باروس، قهرمان جهان و المپیک نیز در ترکیب این تیم حضور دارد. همچنین در ترکیب تیم آمریکا کشتی گیرانی همچون جک وارنر، دارنده مدال برنز المپیک در وزن97کیلوگرم، کلمن اسکات در 61کیلوگرم، تونی راموس در 57کیلوگرم، برنت مت کالف در 65کیلوگرم، نیک مارابل در 70کیلوگرم، اد روتا در 86کیلوگرم و تراول دلاگنف دارنده مدال برنز جهان در 125کیلوگرم حضور خواهند داشت. رقابت های جام جهانی از سال2015 در هشت تیم و در دوگروه چهارتیمی برگزار می شود که در گروه یک این رقابت ها تیم های روسیه، آمریکا، کوبا و مغولستان و در گروه دو نیز تیم های ایران، بلاروس، آذربایجان و ترکیه حضور دارند.