آرشیو دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۴۲۰۸
صفحه اول
۱

قطعه 4 آزادراه تهران شمال 20 اسفند بازگشایی می شود

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام آخرین وضعیت کار احداث آزادراه تهران شمال از بازگشایی تنها قطعه قابل استفاده این آزادراه – قطعه 4- از بیستم اسفند ماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی نورزاده در نشستی خبری با بیان این مطلب تصریح کرد: قطعه 4 این آزادراه مهم که از نزدیک به سه سال قبل زیر بار ترافیک رفته پس از انجام تغییرات لازم تکمیل شده و تا بیستم اسفند امسال مجددا مورد استفاده قرار می گیرد.

وی درباره آخرین وضعیت قطعه یک این آزادراه نیز افزود: با مذاکرات انجام گرفته بین این وزارتخانه و بنیاد مستضعفان بار دیگر پیمانکار چینی که به دلیل مشکلات به وجود آمده کار عملیات اجرایی را متوقف کرده بود، تعیین تکلیف شده و در حال اجرای این قطعه است.وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده ساخت این قطعه تا دو سال آینده تکمیل شده و در اختیار مسافران مسیر قرار می گیرد. با افتتاح این قطعه مسیر اتصال تهران – شمال 60 کیلومتر کوتاه تر خواهد شد و زمان سفر به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

وی خاطرنشان کرد: در جلساتی که در آینده نزدیک در رابطه با این آزادراه مهم خواهیم داشت وضعیت قطعات باقیمانده و آینده این آزادراه مشخص می شود و به مردم این اطمینان را می دهیم که در آینده نزدیک خبرهای خوشی از آزادراه تهران – شمال خواهند شنید.