آرشیو سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۲۲۵۱
سیاست
۷

منهای پایتخت

استاندار کرمان: باید دولت کوچک و نقش مردم در کارها پررنگ شود

کرمان- ایسنا: علیرضا رزم حسینی، استاندار کرمان: در دولت های گذشته و در دیوان سالاری صدساله نظام اداری کشور، هر دولتی لایه ای بر لایه های اداری کشور افزوده و تاریخچه استخدامی دستگاه ها هر سال موجب تورم نیروی انسانی می شود. در فضای کنونی کشور نیازمند سازمان اداری فعال، پویا و کوچک هستیم و باید دولت کوچک و مردم بزرگ و نقش مردم در کارها پررنگ شود. متاسفانه دولت به جای اینکه ابزار توسعه باشد، مانع توسعه شده و بحث ما دیوان سالاری و شبکه پیچیده و فرسوده دولتی است.

حجت الاسلام عابدینی امام جمعه قزوین شد

قزوین- مهر: حجت الاسلام عابدینی مسوول نهاد رهبری در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین منصوب شد. حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی پیش تر امام جمعه موقت قزوین بود. مدتی است به دلیل کهولت سن آیت الله هادی باریک بین (نماینده سابق ولی فقیه و امام جمعه قزوین) آیین عبادی و سیاسی نمازجمعه توسط امامان جمعه موقت اقامه می شود. حجت الاسلام عابدینی از شاگردان آیت الله عبدالله جوادی آملی و از مفسران قزوینی قرآن و نهج البلاغه است.

آیت الله نوری همدانی: قدرت نظامی جمهوری اسلامی دشمنان را مرعوب می کند

قم-تسنیم: آیت الله حسین نوری همدانی: قدرت نظامی جمهوری اسلامی دشمنان را مرعوب می کند و رزمایش های قدرت نظامی ایران سبب رعب و وحشت دشمنان می شود. باید زمینه های شکل گیری انقلاب، پایه و اساس، ارکان و آثار و برکات انقلاب اسلامی را به خوبی بشناسیم تا در زمان لازم نیز آسیب ها و تهدیداتی که انقلاب را تهدید می کند تشخیص دهیم.