آرشیو سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۲۲۵۱
ورزش
۱۸

باران چشمه: رشته های غیرفوتبالی کارت جعلی پایان خدمت نداشته اند

رییس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: رشته های غیرفوتبالی تاکنون کارت جعلی پایان خدمت نداشته اند و در این خصوص گزارشی به ما وصول نشده است. مهرعلی باران چشمه در حاشیه اختتامیه لیگ تیراندازی نیروهای مسلح و لیگ سلاح های بادی در جمع خبرنگاران درخصوص مشکل سربازی برخی فوتبالیست ها گفت: قرار شده درخصوص فوتبالیست ها صحبت نکنیم، اما می گویم آنهایی که کارت شان باطل شده درحال حاضر در مراکز در حال آموزش هستند و جلسه ای هم با مسوولان نیروهای مسلح داشتیم و قرار شد که اینها به مراکز آموزش نیروی دریایی، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی اعزام شوند. خود این بازیکنان هم که کارت شان ابطال شده، مراجعه حضوری داشتند و ما توصیه کردیم که در مراکز آموزشی حاضر شوند تا بتوانیم تصمیم گیری کنیم. درحال حاضر این قضیه ساماندهی شده و فدراسیون فوتبال هم توجه کند و به جوانان فوتبالیست کمک کند تا در این خصوص تکلیفشان مشخص شود.

رییس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به این سوال که آیا اینها شامل معافیت خواهند شد، گفت: کسانی که کارت شان ابطال شده و بالای هشت سال از عدم مراجعه شان به ستاد کل گذشته باشد، شامل این قانون می شوند.

او درخصوص مشکل سربازی پولادی نیز گفت: شخص وزیر از ستاد نیروهای مسلح خواستند تا در این خصوص به آنها کمک کنند و سرلشگر فیروزآبادی نیز کمک کرد تا یکی، دو بازیکن همراه تیم بروند. کفاشیان قول داده که پولادی پس از پایان لیگ قطر به ایران برگردد. رییس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به این سوال که آیا این مشکل در سایر رشته ها نیز وجود دارد، گفت: غیرفوتبالی ها هماهنگ هستند و تاکنون کارت جعلی نداشته اند و در این خصوص گزارشی به ما وصول نشده است. او در پایان گفت: درخصوص تیم امید هم سرپرست تیم هماهنگی های خوبی داشته و شرایطی فراهم شده که شرایط خروج بازیکنان وجود داشته باشد و در این مدت مشکلی نبوده است.