آرشیو سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۵۸۸۱
حوادث امروز
۱۳

2 طلافروش در کمینگاه تبهکاران افغان

سکه های ارزان، دو مرد جواهرفروش را به کمینگاه تبهکاران افغان کشاند. «منصور ملنگ» که با گروهش از دو طلافروشی به سرقت 72 میلیون تومانی دست زده بود از سوی پلیس دستگیر شد. چندی پیش دو مرد به کلانتری تهرانسر مراجعه و ادعا کردند طلافروش هستند و روز گذشته مردی افغان به مغازه شان رفته و ادعا کرده سکه های طلای زیادی دارد و می خواهد زیر قیمت بفروشد. یکی از مردان طلافروش به نام «حمید» گفت: خیلی وسوسه شدیم و فکر کردیم می توانیم سود خوبی به جیب بزنیم و سریعا با آن مرد افغان تماس گرفته و قرار خرید را گذاشتیم. وی افزود: قرار شد ساعت 11 شب پنجم اسفند ماه در حوالی میدان ونک من همراه شریکم «محسن» فروشنده طلارا ببینیم. چند دقیقه از 11 شب نگذشته بود که مرد افغان با کوله پشتی از راه رسید. مشغول صحبت با او بودیم که ناگهان سه مرد افغان محاصره مان کردند و با ضرب و شتم و چاقوکشی 72 میلیون تومان پولی را که برای خرید سکه ها برده بودیم سرقت کرده و از محل گریختند.

ماموران پس از شنیدن ادعاهای این دو طلافروش و چهره نگاری، موفق به شناسایی یکی از مهاجمان افغان معروف به «منصور ملنگ» شدند.

سرانجام پس از چند روز گشتزنی هدفمند پلیس و ردیابی منصور ملنگ از طریق منابع اطلاعاتی، وی در مخفیگاهش همراه سه همدستش دستگیر شد.