آرشیو چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۲۲۵۲
سیاست
۷

منهای پایتخت

آیت الله غروی: سفر رییس جمهوری به قم زمینه ساز تعامل بیشتر با حوزه

قم-ایرنا: آیت الله سید محمد غروی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: باتوجه به محدودیت زمانی سفر رییس جمهوری به قم، این سفر پربرکت بود و زمینه ساز تعامل و ارتباط هرچه بیشتر وی با حوزه های علمیه می شود. اگرچه رییس جمهوری به دلیل مشغله زیاد خود در دولت یازدهم کمتر به قم آمده است، اما وزرا و معاونین روحانی بارها به این استان آمده اند و ارتباط خوبی با مراجع تقلید برقرار کرده اند.

امام جمعه اصفهان: باید با یک دنیای بی آمریکا ارتباط برقرار کنیم

اصفهان-ایسنا: حجت الاسلام محمدتقی رهبر، امام جمعه موقت اصفهان: نباید یک ذره هم به خارجی ها اعتماد کرد، بلکه باید به سرمایه های داخلی تکیه کنیم، زیرا راهکار برون رفت از مشکلات اقتصادی، تکیه بر توان، سرمایه های داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی است. دولت باید از بیگانه، آمریکا و 1+5 قطع امید کند و بداند ما در تحریم ها رشد پیدا کرده ایم. دولت باید بداند آنها می خواهند ما را تحت فشار قرار دهند. اگر قرار است با دنیا ارتباطی داشته باشیم، باید با یک دنیای بی آمریکا، دنیایی که بسیاری از کشورهای آن از آمریکا دلشان خون است، ارتباط برقرار کنیم.

نماینده بروجن: اهمیت و جایگاه برند سازی برای محصولات صادراتی

بروجن-شرق: امیرعباس سلطانی، نماینده بروجن در مجلس: باوجود تولید و صادرات گسترده محصول زعفران ایران، می توان گفت هیچ برند قدرتمند و معتبری در بازار جهانی زعفران ایران مشاهده نمی شود. باتوجه به ظرفیت بالای کشور در تولید زعفران می توان برند ایران را که در شرایط فعلی و براساس شاخص های پذیرفته شده موجود، جایگاه و چشم انداز مناسبی ندارد، در جغرافیای منطقه و جهان ارتقا داد.