آرشیو چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۲۲۵۲
سیاست
۳

الو شرق 88640260

پیامک: 30004699

ساکن خیابان حسن آقابیگی، خیابان قدوسی هستم. متاسفانه شهرداری بعد از افتتاح اتوبان صیاد دقیقا هفت پارک محله را خراب کردند.

این در حالی بود که به ما می گفتند شهرداری قطع یک درخت را مساوی با گرفتن جان یک آدم می داند و درخت هایی که سال های سال بود جزو پارک مردم بودند را از ریشه قطع کرد.

یک پارک اول خیابان پلیس بود، یک پارک در خیابان خواجه نظام بود و یک پارک هم در خیابان سرباز. شهرداری اتوبان را از وسط این پارک ها رد کرد و تمام بار ترافیکی به خیابان سبلان افتاده است. متاسفانه منطقه 7 یک منطقه مهاجرنشین است و به نظر می رسد شهرداری بدون هیچ منطقی این کار را انجام داده است.

تاخیر در حرکت اتوبوس ها:صبح روز شنبه 9 اسفند تعدادی از مسافران در ایستگاه مخبر شمالی، مدت طولانی ای را در انتظار اتوبوس به مقصد سعدی جنوبی بودند، اتوبوس های میدان هفت تیر، راه آهن و میدان بهارستان در فاصله زمانی مناسب خدمات رسانی به مسافران را برعهده داشتند، اما اتوبوس به مقصد موردنظر با تاخیر و باازدحام، به ایستگاه رسید و مسافران را سوار کرد و به مقصد رساند.

از مسوولان شرکت واحد اتوبوسرانی تقاضا داریم برای این مسیر اتوبوس های بیشتری به کار گیرند تا مسافران مجبور نباشند مدت بیشتری در انتظار بمانند.

حامد قاسمی

بیشتر مواقع یکی از پله های برقی بزرگراه شهیدحقانی، مقابل خیابان نفت جنوبی خاموش است و این مساله سبب گلایه سالمندان و بیماران از شهرداری منطقه 3 و پیمانکار مربوطه شده است.

لطفا بنویسید بلکه مسوولان ذی ربط چاره ای بیندیشند.

مهسا. ف