آرشیو چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۴۲۱۰
فرهنگ و هنر
۵

«محض اطلاع» حداد عادل رونمایی می شود

کتاب «محض اطلاع؛ تحلیل محتوای جلد هفتم یادداشت های اسدالله علم» آخرین اثر دکتر غلامعلی حداد عادل هفته آینده رونمایی می شود.

به گزارش مهر، مراسم رونمایی از این کتاب با حضور دکتر غلامعلی حدادعادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و جمعی از شخصیت های فرهنگی کشور، از سوی اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، برگزار خواهد شد.

«محض اطلاع» در 227 صفحه، تحلیلی بر جلد هفتم یادداشت های امیراسدالله علم است. جلد هفتم خاطرات علم که امسال منتشرشده در واقع به لحاظ زمانی اولین دفتر خاطرات اوست که وقایع اول اردیبهشت 1346 تا بیست و یکم بهمن 1347 را در بر می گیرد.

غلامعلی حدادعادل معتقد است یادداشت های علم که بیش از 20 سال از آغاز انتشارش می گذرد، به نحو قابل قبول مورد توجه قرار نگرفته و قابلیت بررسی های تاریخی و دانشگاهی بسیاری دارد که می تواند در رشته های تاریخ و علوم سیاسی موضوع بررسی انواع پایان نامه های کارشناسی ارشد قرار بگیرد.

این کتاب از سوی «انتشارات فراوا (انتشارات فرهنگ ایران و اسلام)» منتشر شده است.

مراسم رونمایی از این کتاب، روز دوشنبه، هجدهم اسفند، در فروشگاه ترنجستان بهشت، واقع در خیابان دکتر شریعتی، نرسیده به میرداماد برگزار خواهد شد.