آرشیو سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۵۸۸۷
ورزشی
۲۲

مستطیل سبز

ایران میزبان جام ملت ها نشد

پس از ماه ها گمانه زنی و تلاش مقام های ایرانی برای کسب امتیاز میزبانی مرحله نهایی مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا 2019 سرانجام دیروز به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا امارات برای این مهم انتخاب شد و ایران از میزبانی باز ماند. اخبار مربوط به پیروزی پیشا پیش اماراتی ها در این رقابت از هفته ها پیش شنیده می شد اما سران فدراسیون فوتبال ایران با تکذیب این اخبار تاکید کرده بودند که هنوز هیچ چیز قطعی نشده است. امارات در سال 1996 نیز میزبان این پیکارها بود.

لغو مزایده دوم سرخابی ها!

دومین مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که قرار بود امروز سه شنبه برگزار شود، به خاطر نرسیدن پیشنهادها برگزار نخواهد شد. به گزارش مهر، این مزایده که دومین مزایده برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی محسوب می شد، به مانند مزایده اول به خاطر نرسیدن پیشنهادها لغو شد.

گابریل تمرین نکرد

فرناندو گابریل، هافبک کلیدی و برزیلی پرسپولیس از حضور در تمرین عصر دیروز این تیم سر باز زد. او تاکید کرده تا زمانی که حقوق معوقه اش پرداخت نشود، تمرین نخواهد کرد.

آبی ها «دراگان» را نمی خواهند

بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال، شایعات رویکرد این تیم به دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم فولاد را رد و تاکید کرد که آبی ها از قلعه نویی راضی اند.

«امیدها» به کویت رسیدند

تیم ملی امید فوتبال ایران روز گذشته برای برپایی اردویی تمرینی در کویت و انجام مسابقه ای دوستانه با همتای کویتی اش با 24 بازیکن وارد این کشور شد.