آرشیو چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۵۸۹۴
اجتماعی
۴

سلام ایران

نسل کشی ماهی سفید دریای خزر: آقای رشاد از گیلان عنوان کرده اند که مقاله ای با عنوان «نسل کشی ماهی سفید دریای خزر» در روزنامه نوشتید که بسیار جالب بود. توجه داشته باشید که حدود 15 سال است در زمان تخم ریزی از سفیدرود، آبی به سمت سد سنگر جاری نمی شود که ماهی ها بتوانند درآن فضا تخم ریزی کنند. مساله مهم، نبود آب است

سبد کالا: آقای محمد ضرابی گفته اند من بازنشسته علوم پزشکی با چهار سرعائله هستم و 950 هزار تومان حقوق دریافت می کنم اما سبد کالابه من تعلق نگرفته است.

هزینه گزاف گاز: آقای عزیزی اظهار کرده اند که یک بازنشسته هستم و 800 هزار تومان حقوق دریافت می کنم. قبل از پرداخت یارانه ها برای شش واحد در یک ساختمان حدود 80 هزار تومان پول گاز می آمد اما از همان زمان که پرداخت یارانه شروع شد قبض گاز ما حدود 800 هزار تومان شده است. ما با این حقوق اندک چگونه سهم خود را بپردازیم؟ از مسئولان محترم تقاضا می کنم به این مشکل رسیدگی کنند.

درخواست از شهرداری نسیم شهر: آقای ابوالقاسمی در تماس خود گفته اند ساکن نسیم شهر رباط کریم هستم. شهرداری 100 متر از خیابان 20متری این شهر را مسدود کرده است و پیاده رو برای تردد افراد قابل استفاده نیست. در آنجا نه زیر گذری وجود دارد نه پیاده رویی. از شهرداری منطقه تقاضای رسیدگی داریم.

عوارض سنگین برای خودروهای سنگین: آقای یوسف اشرفی تبریزی اظهار کرده اند که عوارضی آزاد راه قم- گرمسار از بنده که راننده تریلی هستم مبلغ 50 هزار تومان به عنوان عوارض دریافت کرده است! ترجیح می دهم از این به بعد از داخل شهر تردد کنم و ترافیک آن را نیز تحمل کنم اما 50 هزار تومان را بی جهت پرداخت نکنم.

ساخت و ساز مقابل پارک عمومی: مخاطب محترمی عنوان کرده اند که شهرداری صفادشت اقدام به ساخت یک بنای پنج طبقه در مقابل پارک که یک مکان عمومی است، کرده است.

نظارت بر داروخانه ها: هموطن محترمی گفته اند بعضی داروخانه های «لشت نشا» در استان گیلان بنا بر تعرفه خاص خود هر مبلغی که مایل باشند بابت داروها از مردم دریافت می کنند و هیچ نظارتی هم بر کار آنها صورت نمی گیرد.