آرشیو چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۵۸۹۴
اجتماعی
۴

خبر

قیمت بلیت موزه ها در سال 94 افزایش نمی یابد

قیمت بلیت موزه ها در ایام نوروز همانند سال 93بوده و افزایش قیمت نخواهیم داشت. محمد رضا کارگر مدیرکل امور موزه ها و اموال منقول تاریخی این خبر را اعلام کرد و گفت: تغییر قیمت ها باید بر اساس مصوبه دولت باشد و فعلا افزایش قیمت نداریم، مانند گذشته بلیت های تمام بها، نیم بها و رایگان داریم.

هفته اول نوروز بارانی است

داوود پرهیزگار، رئیس سازمان هواشناسی گفت: در هفته اول نوروز بارش های خوبی در سطح کشور و به صورت متناوب پیش بینی می شود که اندازه آن 50 تا 100 میلی متر خواهد بود و بیشترین بارش ها در استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، شمال خوزستان، لرستان، ایلام، جنوب غربی آذربایجان غربی، شمال غربی کردستان، کرمان، غرب کرمانشاه، غرب مازندران و شرق گیلان خواهد بود. همچنین بر اساس اعلام سازمان هواشناسی پایتخت در نخستین روز سال نو بارانی است.

شماره تلفن مراکز ضروری در ایام نوروز

شماره تلفن ضروری 37 دستگاه اجرایی که به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات در ایام نوروز هستند، روز سه شنبه از سوی پایگاه اطلاع رسانی دولت منتشر شد.این شماره ها بیشتر جهت تسهیل امور مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات نوروز سال 1394 اعلام شده است.شهروندان جهت آگاهی از دستگاه های اجرایی فعال و شماره های ارتباط با آنها می توانند به پایگاه اطلاع رسانی دولت به نشانی www.dolat.ir مراجعه کنند.