آرشیو چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۲۱۰۲۲
شهرستان ها
۷

اختصاص تسهیلات 30 میلیونی به مسکن خبرنگاران غرب مازندران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از اختصاص تسهیلات 30 میلیونی با نرخ سود ارزان به مسکن خبرنگاران غرب مازندران خبر داد.

علی بابایی کارنامی با بیان اینکه احترام به قشر خبرنگار با توجه به خدمات سازنده و بی ریای آنان در جامعه منشا اثر فراوانی برای تمام مردم است، اظهار کرد: قرار شد تا برای خبرنگاران تسهیلات 30 میلیون تومانی بانک مسکن بدون سپرده و با نرخ ارزان قیمت براساس چارچوب قانونی اختصاص یابد.

رئیس اداره نظارت بر تعاونی های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز در این نشست گفت: وضعیت مالی، دفاتر و وضعیت حقوقی شرکت تعاونی مسکن خبرنگاران غرب مازندران به صورت تیمی رصد می شود و با تنظیم گزارش نهایی، در مجمعی با حضور تمام اعضا اعلام می کنیم.

موسی باباجان پور در پاسخ به سوال اعضا مبنی بر اینکه آیا به علت تاخیر در ساخت پروژه و در صورت انصراف از ادامه حضور مشمول سودحاصل از دیرکرد نیز می شود، افزود: مطابق اساس نامه شرکت های تعاونی با توجه به اینکه تمام مبالغ دریافتی در اجرای پروژه ها مصرف می شود بنابراین هیچ سوددهی در شرکت های تعاونی مسکن به صورت نقدی در اختیار افراد قرار نمی گیرد.