آرشیو چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۳۲۰۸
حادثه
۱۴

نزاع خونین در نهاوند

باشگاه خبرنگاران| فردی که در یک درگیری دسته جمعی با سلاح گرم یک نفررا به شدت مجروح کرده بود از سوی پلیس نهاند همدان دستگیر شد.

سرهنگ محسن اقبالیان، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در تشریح جزییات این خبر گفت: روز دوشنبه در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری مسلحانه در یکی از خیابان های نهاوند، بلافاصله تیم ویژه عملیاتی و ضربتی پلیس نهاوند به محل اعزام شد. ماموران با مشاهده صحنه درگیری بین چهار نفر، بلافاصله وارد عمل شده و در یک عملیات منسجم 3نفر از طرفین درگیر را دستگیر کردند و نفر چهارم با دیدن ماموران از صحنه درگیری متواری شد.

یکی از دستگیر شدگان که با آلات برنده و تیز به شدت مجروح شده بود جهت مداوا به بیمارستان اعزام شد و در تحقیقات و بررسی های کار شناسی مشخص شد که فرد متواری در واقع همان ضارب بوده که در ابتدای درگیری اقدام به تیراندازی با سلاح گرم به طرف نفر مورد نزاع کرده و پس از آن با استفاده از چاقو وی را مضروب و مجروح می کند.

به گفته سرهنگ اقبالیان، تیم ویژه اطلاعاتی پلیس در سطح شهر فعال و در کمتر از یک ساعت محل دقیق ضارب متواری شناسایی شد که پس از حضور ماموران پلیس به محل، ضارب با دیدن مجدد ماموران متواری شد اما پلیس در نهایت با تعقیب وگریز و شلیک چند تیر موفق به دستگیری وی شد.

با دستگیری این ضارب مسلح مشخص شد که وی دارای چندین سابقه اختلاف و درگیری با مضروب در خارج از شهرستان نهاوند بوده است.