آرشیو چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۲۱۰۲۲
ورزشی - اخبار کشور
۹

واکنش سرپرست فدراسیون وزنه برداری به خبر استعفای مربیان تیم ملی

سرپرست فدراسیون وزنه برداری کشورمان گفت: اعضای کادر فنی تیم ملی استعفا نداده اند و به دلیل مشکلات شخصی در مسابقات قهرمانی کشور غایب بودند.

حسن طباطبایی در پاسخ به این سوال که به چه دلیل اعضای کادر فنی تیم ملی وزنه برداری در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا نکرده اند، اظهار داشت: قرار بود زارع در این مسابقات حضور داشته باشد و حتی هماهنگی های لازم نیز صورت گرفته بود اما گویا مشکلات شخصی مانع از این کار شد.

وی افزود: حسین توکلی سرمربی تیم ملی جوانان در روز اول مسابقات در سالن حاضر شد اما من نمی دانم که در نهایت به چه دلیل زارع راهی سالن مسابقات نشد.

سرپرست فدراسیون وزنه برداری کشورمان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا قرار است بهمن زارع و پانزوان از کادر فنی جدا شوند یا خیر، عنوان کرد: تکلیف کادرفنی تیم ملی وزنه برداری مشخص است و آنها همچنان در سمت خود حضور دارند و من نیز از آنها حمایت لازم را انجام خواهم داد. سرپرست فدراسیون وزنه برداری در ارتباط با اینکه آیا از شرایط وزنه برداران اطلاع دارد یا خیر، گفت: من جلسه ای با بهداد سلیمی و کیانوش رستمی داشتم و با سایر ملی پوشان نیز صحبت کرده ام و قرار است پس از عید نوروز اردوها آغاز شود تا برای مسابقات آتی آماده شویم.لازم به یادآوری است که روز گذشته خبرهایی مبنی بر کناره گیری کادرفنی تیم ملی وزنه برداری در فضای مجازی مخابره شد.