آرشیو شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۴، شماره ۲۲۶۶
ورزش
۱۷

نفت در صدر باقی ماند

پرسپولیس همچنان ناکام در لیگ

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال بعد از مدت ها تعطیلی، دوباره آغاز شد. نفت تهران بازهم موفق شد، با پیروزی بر نفت مسجدسلیمان، صدر جدول را حفظ کند تا پیروزی 3برصفر تراکتورسازی برابر استقلال خوزستان هم نتواند این تیم را از صدر به زیر بکشد، اما در یکی از دیدارهای مهم در ورزشگاه آزادی و در حضور هزارتماشاگر، تیم راه آهن درحالی که 10نفره بود، موفق شد پرسپولیس را متوقف کند. راه آهن در این بازی دوبار از حریف نامدار خود پیش افتاد، اما هربار شاگردان درخشان بازی را به تساوی کشیدند.

هواداران پرسپولیس در دقیقه70، بعد از اینکه از تیمشان ناامید شدند، شروع به سردادن شعار علیه بازیکنان کردند. آنها با اعلام اینکه حرمت پیراهن پرسپولیس باید حفظ شود از بازیکنان خواستند غیرت بیشتری در زمین بگذارند. بعد از این شعارها حمید درخشان، سرمربی سرخ ها، بی نصیب نماند و شعار حیا کن، رها کن را شنید.

فرهاد کاظمی سرمربی راه آهن، هنگامی که قصد حضور در سالن کنفرانس را داشت، اعلام کرد برای این نوع داوری باید تاسف خورد و به فوتبال تسلیت گفت. اعتراض او بیشتر به صحنه پنالتی بود. پیش از بازی سوشا مکانی به دلیل قرار نگرفتن در ترکیب اصلی تیم به حالت قهر اردو را ترک کرد که بعد از بازی سرمربی پرسپولیس او را از تیم اخراج کرد.

در تنها بازی هفته بیست وسوم، سایپا با یک گل تیم تازه اوج گرفته ملوان را شکست داد. در مهمترین بازی هفته استقلال در اهواز با نتیجه 2 بر یک مغلوب فولاد خوزستان شد. امروز در ادامه بازی ها صبا با سپاهان و ذوب آهن با فولادگستر بازی خواهد کرد.