آرشیو شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۴، شماره ۵۹۰۷
رویداد
۲

امام جمعه موقت تهران: امریکا در مذاکره با ایران نیرنگ نکند

امام جمعه موقت تهران با قدردانی از مواضع محکم رئیس جمهوری برابر امریکا در مذاکرات هسته ای گفت: اگر امریکا نیم میلیمتر تخلف کند، آرزوی امضای توافق را به گور خواهد برد.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی با تذکر به امریکا که دست از دروغ و فریب و نیرنگ در راه مذاکره با ایران بردارد، ادامه داد: با نیرنگ به جایی نخواهید رسید و مردم ایران به برکت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بیدار شده اند و نیرنگ ها و خدعه را می بینند و می فهمند.

وی در ادامه اظهار داشت: ملت ایران اجازه نمی دهد جاسوس به حریم امنیتی کشورشان راه پیدا کند و هرطرحی که جلوی پیشرفت آنان را سد کند، رهبر معظم انقلاب جلوی آن را خواهند گرفت.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه حکام عربستان به دروغ خود را خادم الحرمین شریفین می خوانند و در سال های اخیر مشخص شده که خادم نیستند بلکه خائن هستند، خاطرنشان کرد: منطق حمله عربستان به یمن مشخص نیست، پس کار شما بسیار زشت است و رویتان سیاه باد.

موحدی کرمانی اظهار داشت: قتل عام دانش آموزان سنی مذهب و تخریب منازل در بمباران ها نشان از بی فکری سعودی ها در جنایات دارد و نشان می دهد که برای خودشان آبرویی نگذاشته اند.

وی افزود: حتما تقدیر خداوند بر این است که سقوط نظام های خودکامه به دست مردم خودشان باشد و من فکر می کنم سقوط نظام حاکم بر عربستان نزدیک است. امام جمعه موقت تهران همچنین خواهان مجازات هرچه سریع تر عاملان اتفاق فرودگاه جده توسط عربستان سعودی شد و از رئیس جمهوری درباره مواضع محکمش برابر امریکا قدردانی کرد.

وی ادامه داد: همان طور که رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری با قدرت تاکید کردند، باید تمامی تحریم ها در روز پایانی مذاکرات لغو شود.