آرشیو یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴، شماره ۲۱۰۳۷
ورزشی - اخبار کشور
۹

با حضور وزیر کشور، مسائل مهم ملی و منطقه ای در نشست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مورد بررسی قرار گرفت

در نشست هفتگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضور وزیر کشور، مسائل مهم ملی و منطقه ای مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جامعه مدرسین، جلسه هفتگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به ریاست آیت الله یزدی و با حضور وزیر کشور برگزار شد.

وزیر کشور در این جلسه طی سخنانی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» از سوی رهبر معظم انقلاب و سخنان مهم ایشان اظهار کرد: این نامگذاری با توجه به شرایطی که در پیش رو داریم بسیار دقیق و کارشناسی شده بوده و باید در عمل محقق شود.

عبدالرضا رحمانی با ارائه گزارشی از وضعیت داخلی، انتخابات پیش رو و شور و نشاط ناشی از آن را یکی از مهم ترین مسائل کشور خواند و بر ضرورت تلاش در راستای ایجاد بستر برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور پرشور و شعور مردم تاکید کرد.

وی وضعیت اقتصادی، بحث کم آبی و خشکسالی و توافق هسته ای و پیامدهای آن را از دیگر مسائل مهم کشور عنوان کرد و بر لزوم وحدت و همدلی مردم و مسئولان برای غلبه بر مشکلات و موانع و فراهم شدن زمینه های توسعه و پیشرفت کشور تاکید کرد.

وزیر کشور همچنین با اشاره به تحولات منطقه ای و بین المللی به ویژه تحولات کشور یمن و دیگر کشورهای منطقه، نقش جمهوری اسلامی ایران در ایجاد ثبات و آرامش در منطقه را مهم و تعیین کننده خواند.

رحمانی فضلی همچنین به سوالات مطرح شده از سوی اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در جلسه گذشته که در سال قبل برگزار شده بود پاسخ داد.

در ادامه مرتضی میرباقری قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی گزارشی از وضعیت اجتماعی در حوزه های مختلف ارائه کرد.