آرشیو سه‌شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۳۲۲۵
حادثه
۱۴

رعنا و نازنین به سرپرستی فاطمه دانشور درآمدند

آنا|رعنا و نازنین، فرزندان سمیه مهری، قربانی حادثه اسیدپاشی که هفته پیش درگذشت، تحت حمایت موسسه خیریه مهرآفرین با مدیریت فاطمه دانشور قرار گرفتند.

فاطمه دانشور از اعضای شورای شهر تهران، با اشاره به پیگیری شرایط زندگی رعنا و نازنین پس از مرگ سمیه از سوی مددکاران موسسه مهرآفرین، از بررسی شرایط پدر زندانی این دو کودک خبر داد و گفت: ما نیازمند یک وکیل هستیم که بتواند شرایط پدر این دو کودک را مشخص کند. بعد از مرگ سمیه باید کسی پیگیر حقوق او باشد و تمام این کارها را موسسه مهرآفرین انجام خواهد داد.

دانشور با تاکید بر انجام تمامی مراحل درمانی رعنا و نازنین و لزوم استمرار جلسات مشاوره روانشناسی این دو کودک توسط مددکاران این موسسه، از افتتاح حسابی اختصاصی برای کمک شهروندان به این دو کودک خبر داد و گفت: هزینه های درمانی جسمی و روحی رعنا و نازنین بالاست به همین دلیل شماره حساب 013733408330 جام بانک ملت به نام موسسه خیریه مهرآفرین برای این دو کودک افتتاح شده و شهروندان می توانند کمک های مالی خود را به آن واریز کنند.

به گفته دانشور تمامی هزینه هایی که برای این دو کودک انجام شود به اطلاع یاری رسانان خواهد رسید. مدیر موسسه خیریه مهرآفرین در پایان از تشکیل کانونی در این موسسه برای تحت پوشش قرار دادن سایر قربانیان اسیدپاشی در آینده ای نزدیک خبر داد.