آرشیو سه‌شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۳۲۲۵
ورزش
۱۵

سرخط خبرها

پنجمین دوره لیگ تیروکمان با قهرمانی پاس قوامین پایان یافت.

ریکاردو فراکاری، رییس فدراسیون جهانی سافت بال و بیسبال (WBSC) به عنوان نماینده ARISF در اسپورت آکورد انتخاب شد. ARISF انجمنی است که از سوی کمیته بین المللی المپیک، فدراسیون های بین المللی ورزشی را به رسمیت می شناسد.

سرخیو راموس علاوه بر اینکه بهترین مدافع گلزن در اروپا طی دهه گذشته بوده است، پنجمین گلزن فصل رئال مادرید هم در فصل جاری با هفت گل زده به شمار می رود. او از سال 2005 و زمانی که به رئال پیوست، 439 بازی برای قوهای سپید انجام داده و در این تعداد بازی 55 بار برای تیمش موفق به گلزنی شده است.

تیم بوکس «آستانا ارلانز» قزاقستان توانست با پیروزی چهار بر یک مقابل تیم کوندورز آرژانتین سیزدهمین برد متوالی خود را در مسابقات بوکس جهانی (WSB) کسب کند. در این مسابقه احسان روزبهانی حضور نداشت. آستانا هفته آینده با تیم ایتالیا تاندر مسابقه خواهد داد.

میلان در داربی این شهر به مصاف اینتر رفت و در نهایت هم این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. میلان در حال حاضر 43 امتیازی است و رده نهم جدول را در اختیار دارد. اینتر هم با 42 امتیاز دهم است. اینزاگی سرمربی میلان بر این باور است که تصمیم داور در نگرفتن پنالتی برای اینتر درست بوده است. مانچینی سرمربی اینتر می گوید تیمش در داربی میلان شایسته پیروزی بود و عدالت فوتبالی اجرا نشد. او به انتقاد از عملکرد داوری پرداخت و میلان را تیمی خوش شانس دانست.

آنخل دی ماریا ستاره آرژانتینی منچستریونایتد قصد ندارد این باشگاه را ترک کند و حتی خانه اجاره ای خود را نیز تمدید کرده است.

برندان راجرز، سرمربی لیورپول اعتراف کرد تیمش شایسته صعود به فینال جام حذفی نبود. او از صعود نکردن به فینال احساس ناامیدی می کند.

زهرا ملک زاده، نایب رییس هیات کوهنوردی استان اردبیل از صعود سراسری بانوان کشور به قله سبلان در مرداد ماه سال جاری خبر داد.