آرشیو سه‌شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۸۳۶۲
اجتماعی - ورزش
۱۱

خبر

نجف نژاد: آسیا برای استقلال دور نیست

رئیس هیئت مدیره استقلال گفت: از کادر فنی آبی پوشان حمایت می کنم تا در نهایت این تیم حداقل سهمیه آسیایی را کسب کند. نجف نژاد اظهار کرد: ما می خواهیم با تمام قوا از کادر فنی استقلال حمایت کنیم و با بسیج همه امکانات بتوانیم حداقل به کسب سهمیه آسیایی برسیم؛ چرا که از ما دور نیست. هیئت مدیره استقلال مثل همیشه به دنبال حمایت از کادر فنی است و تلاش می کنیم تا خواسته های آنها را تامین کنیم.

آسترکی: وزنه برداران آماده اعزام می شوند

مربی تیم وزنه برداری معلولان گفت: برای حضورهرچه بهتر دررقابتهای انتخابی پارالمپیک قزاقستان، رقابت بین

ملی پوشان با شرایطی شبیه به مسابقات رسمی برگزارشد. آسترکی افزود: با توجه به اینکه مسابقات قزاقستان دارای سهمیه مستقیم پارالمپیک 2016 است، کشورهای زیادی در آن شرکت می کنند و سطح رقابتها بالاست، به همین خاطر نفراتی به مسابقات اعزام می شوند که دربهترین شرایط ممکن بوده و رکوردهای خوبی به ثبت رسانده باشند.

برانکو: پرسپولیس حق دفاع ندارد

سرمربی پرسپولیس گفت: از شرایط موجود راضی هستم و در بهترین اوضاع قرار داریم. و امیدوارم که در بالاترین سطح توانایی خودمان ظاهر شویم و با پیروزی مقابل لخویا به مرحله یک هشتم صعود کنیم.برانکو افزود: دراین بازی به دنبال سه امتیاز هستیم و به کمترازآن راضی نمی شویم. فلسفه تیم من پیروزی است و پرسپولیس با حضور من حق دفاع مطلق ندارد و فقط باید حمله کنیم.