آرشیو سه‌شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۴۲۳۹
ورزش
۱۸

قلعه نویی: مسئول نتایج استقلال من هستم

روز گذشته امیر قلعه نویی برای آرام کردن فضای پیرامون تیم استقلال در روزهای اخیر به دیدار بهرام افشارزاده، مدیر عامل این باشگاه رفت. قلعه نویی درباره این جلسه گفت: جلسه ای با حضور افشارزاده و نظری جویباری بود که درباره نتیجه گیری های اخیر و مسائل رفتاری و روانشناسی تیم بحث شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا درباره صحبت های روز یکشنبه او با رسانه ها بحثی شد، اظهار کرد: درباره آن صحبت ها باید بگویم که مسئولیت نتایج با من است و این صحبت ها هم درون خانوادگی بود.

سرمربی آبی پوشان درباره مشکلات مالی بازیکنان خاطرنشان کرد: این مشکلات مربوط به الان نیست و مدت زیادی می شود که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنیم. البته در جلسه ای که با حضور آقای سبک دست، نماینده اسپانسر باشگاه برگزار شد ایشان قول هایی دادند که قبل از بازی این هفته مشکلات مالی را برطرف کنند.

سرمربی آبی پوشان در واکنش به اظهارات افشارزاده که گفته بود پیش از این استفاده از روانشناس و بدنساز را به او پیشنهاد کرده است، گفت: صحبت هایی شد و با توضیحاتی که ارائه کردیم افشارزاده متقاعد شد که ما مشکل بدنی نداریم. ما در سالی که قهرمان شدیم، فقط یک بازی بود که بیشتر از 90 کیلومتر دوندگی تیمی داشتیم، اما اگر به آنالیز بازی با ذوب آهن که دو هفته پیش انجام دادیم نگاه کنیم، تیم ما بالغ بر 115 کیلومتر دوندگی داشته است.

وی با تاکید بر این که تیم با مشکلاتی روبه رو است، افزود: مشکل بدنی در تیم وجود ندارد و اگر مشکلی باشد، جای دیگری است.