آرشیو شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۵۹۱۳
فرهنگ و هنر
۲۳

تاکید مهران مدیری بر تداوم «در حاشیه» در آینده نزدیک

تکذیب پیشنهاد وزیر بهداشت برای تعطیلی «در حاشیه»

مهران مدیری بازیگر و کارگردان سریال «در حاشیه» پس از پخش قسمت آخر فصل نخست این سریال دقایقی با مخاطبان سریالش سخن گفت. او از مخاطبان سریال تشکر کرد که این سریال را دیده اند و گفت که استقبال از «در حاشیه» خوب بوده است. مدیری تاکید کرد که فصل های دوم و سوم این سریال ساخته خواهد شد. فصل نخست سریال مهران مدیری شامگاه پنجشنبه 3 اردیبهشت به پایان رسید و فصل بعدی این سریال قرار است پس از پایان سریال «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت روی آنتن برود.

تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «در حاشیه» پرداخت هزینه ساخت این سریال از سوی وزیر بهداشت برای پخش نشدن آن را شایعه دانست و تکذیب کرد.

«حمیدرضا مهدوی» تهیه کننده مجموعه تلویزیونی در حاشیه در گفت و گو با فارس درباره جزئیات فاز دوم این سریال گفت: خوشبختانه فاز اول در حاشیه با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد و ما در تدارک ساخت فاز دوم آن هستیم.

وی افزود: بزودی کار نگارش فاز دوم در حاشیه آغاز شده و همزمان دکورهای مربوط به این بخش ساخته می شود و در سریع ترین زمان ممکن کار تصویربرداری را آغاز می کنیم.

مهدوی همچنین در پاسخ به این پرسش فارس که چندی پیش مطلبی منتشر شده بود مبنی بر اینکه وزیر بهداشت به منظور جلوگیری از پخش سریال قصد داشته تمام هزینه های تولید آن را یکجا پرداخت کند تا در حاشیه به آنتن نرسد؛ این موضوع چقدر صحت دارد، تصریح کرد: این مطلب به هیچ وجه صحت ندارد و بنده آن را تکذیب می کنم. یکی از رسانه ها در مصاحبه ای که با آقای خشایار الوند از نویسندگان سریال داشته، شیطنت کرده و این جمله را به نقل از او گفته است.

وی گفت: نه در شان ریاست محترم رسانه ملی و نه در شان وزیر محترم بهداشت است که چنین نقل قول هایی به ایشان نسبت داده شود.

خوشبختانه در حال حاضر تعامل خوبی وجود دارد و امیدوارم این تعامل در فازهای بعدی هم بخوبی ادامه پیدا کند.