آرشیو شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۸۳۶۵
ورزش
۱۱

گوناگون

قهرمانی تیم والیبال نشسته ثامن

تیم ثامن سبزواردردیدارنهایی لیگ برتر والیبال نشسته باشگاه های کشور با پیروزی بر گسترش فولاد قهرمان لیگ برترکشورشد.تیمهای شهرداری ارومیه و روان کارهای گنبد هم به ترتیب عنوان سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند.

پیشکسوت فوتبال درگذشت

پیشکسوت تیم ملی ایران و پرسپولیس درآلمان چشم از جهان فرو بست. عزیزاصلی هنگام حضورش در مستطیل سبز به عزیز فنر مشهور بود و غیر از دروازه بانی در چند فیلم سینمایی هم ایفای نقش کرده بود.

تمرین اخلاق پسند در آلمان

ملی پوش تنیس روی میز ایران برای تمرین مشترک با آلمانی ها به این کشور سفر کرد.اخلاق پسند دیروز با بزرگان تنیس روی میز آلمان به تمرین پرداخت.

ابن قاسم: بازی با ذوب آهن 6 امتیازی است

سرپرست تیم فوتبال فولاد گفت: دیدار مقابل ذوب آهن بسیار حساس و از مسابقات 6 امتیازی است. ابن قاسم گفت: ذوب آهن یکی از تیم های خوب فوتبال ایران است که در نیم فصل دوم عالی کار کردند. آنها 5 گل به نفت که در صدر حضور داشت زدند. حریف مان فردا یک تیم قدر است و فرصت هیچ اشتباهی نداریم. آنها با تمام قدرت به میدان می آیند و باید 3 امتیاز را کسب کنیم.

تیم هالک به دنبال جذب معروف

تیم هالک بانک ترکیه برای به خدمت گرفتن پاسورایرانی تیم والیبال زنیت کازان ابراز علاقه کرده است.سعید معروف با این تیم به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کرد. اما تیم روسی به تازگی اعلام کرده حاضر نیست قرارداد خود را با این بازیکن تمدید کند.

نعیمی: برای قهرمانی درجهان برنامه داریم

سرمربی تیم ملی تکواندو نونهالان گفت: دراولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا با شایستگی عنوان قهرمانی را کسب کردیم و از حالاباید برای دومین دوره رقابتهای جهانی برنامه ریزی کنیم. نعیمی گفت: این دوره از مسابقات دست کمی از رقابتهای جهانی نداشت و کره جنوبی رقیب اصلی ما در کنار تایوان و فیلیپین از حریفان اصلی ما بودند و همین موضوع باعث شد مسابقات در سطح کیفی بالایی برگزار شود. البته تعداد تیم ها زیاد نبود ولی حضور همین تیم های خوب باعث شد رقابتهای سطح بالایی را شاهد باشیم.