آرشیو شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۵۹۱۳
اجتماعی
۴

سلام ایران

معوقات معلمان بازنشسته: خانم فرشته ارجمند گفته اند معلم بازنشسته هستم و همراه بسیاری از همکارانم در زمان دولت قبل معوقات بسیاری طلب داشتیم. پس از رفتن به دیوان عدالت اداری، قرار شد سازمان بازنشستگی کل کشور معوقات ما را پرداخت کند که در نهایت از چند میلیون تومان طلب تنها مقدار ناچیزی پرداخت کردند.

فقدان ایستگاه آتش نشانی: آقای مهدی عباسی مهدی آبادی اعلام کرده اند که جاده قم فاقد ایستگاه آتش نشانی است، در صورتی که ماشین یا اموال مردم آتش بگیرد، پس از اتمام آتش و از بین رفتن اموال، آتش نشانی سر می رسد که دیگر فایده ای ندارد.

دریافت مستمری: خانم نعمت اللهی عنوان کرده اند: 63 سال سن دارم و در یک شرکت مدت 10 سال است کار می کنم اما تنها 5 سال سابقه بیمه دارم. دیگر توان کار کردن هم ندارم. در صورت امکان مرا راهنمایی کنید بدانم آیا می توانم با 5 سال سابقه مستمری دریافت کنم یا خیر؟

گلکاری بوستان کاظمی: آقای حمید کوشان فر اعلام کرده اند بوستانی به نام کاظمی در منطقه 4، بلوار شهید کاظمی، خیابان هنگام وجود دارد که شهرداری ناحیه 2 این منطقه اقدام به گلکاری در قسمت هایی از این پارک کرده اما بخش دیگری از آن را بدون کاشت گل رها کرده است. از شهرداری محترم تقاضای ادامه کار را داریم.