آرشیو یکشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۲۱۰۴۳
اخبار کشور
۱۰

بررسی سیاست های اقتصادی برنامه ششم توسعه در مجمع تشخیص به پایان رسید

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از پایان بررسی سیاست های اقتصادی برنامه ششم توسعه در مجمع و ارائه آن به مقام معظم رهبری در ابتدای خردادماه خبر داد.

به گزارش فارس، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست خبری خود که در مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد با اشاره به دستور کار امروز مجمع تشخیص اظهار داشت: مباحث مجمع تشخیص همچنان ادامه سیاست های کلی برنامه ششم است و امروز توانستیم سیاست های اقتصادی این برنامه را به پایان برسانیم و وارد سیاست های مربوط به محیط زیست و امورات فرهنگی و اجتماعی در هفته های آتی خواهیم شد.

رضایی با بیان اینکه این مسئله برای مجمع مهم است، به تعطیلی شنبه هفته آینده به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) اشاره کرد و گفت: بنابراین در روز یکشنبه جلسه فوق العاده مجمع تشکیل خواهد شد تا نظرات مجمع را در این باره جمع بندی کرده و بتوانیم خدمت مقام معظم رهبری ارائه کنیم.

تصویب 8 بند از سیاست های کلی برنامه ششم توسعه کشور

همچنین در جلسه دیروز مجمع تشخیص مصلحت نظام که به ریاست آیت الله هاشمی رفسنجانی و با حضور اکثریت اعضا تشکیل شد، تدوین سیاست های کلی برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران ادامه یافت و هشت بند از این سیاست ها در بخش های انرژی های صنعت نفت، گاز، برق، محصولات پتروشیمی و امور کشاورزی، آب، منابع طبیعی و توسعه روستایی به تصویب اعضا رسید.