آرشیو دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۲۱۰۴۴
شهرستان ها
۷

استاندار: ایجاد فرصت های شغلی در صدر برنامه ریزی های استان قرار دارد

استاندار زنجان گفت: ایجاد رونق پایدار اقتصادی، ایجاد فرصت های شغلی جدید برای جوانان و توسعه صادرات غیرنفتی در صدر برنامه ریزی ها و اقدامات استان در سال 94 قرار دارد.

زنجان - خبرنگار کیهان: انصاری در نشست مطبوعاتی خود با خبرنگاران استان گفت: با خروج کشور از رکود اقتصادی و منطقی شدن نرخ رشد تورم، باید اقداماتی در جهت تثبیت و پایدار نمودن رونق اقتصادی در کشور انجام پذیرد.

وی رفع مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی، افزایش ظرفیت تولید و اعطای تسهیلات حمایتی به واحدهای تولیدی را از جمله اقدامات مورد نظر برای ایجاد رونق پایدار اقتصادی در استان زنجان عنوان نمود و تاکید داشت: منابع صندوق توسعه ارزی و تسهیلات حمایتی بانک ها در سال جدید تنها به واحدهایی اختصاص می یابد که تولیدات آنها متناسب با اولویت ها و میزان نیاز استان باشد.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: تکمیل راه اندازی واحدهای نیمه تمام بخش خصوصی در استان و توسعه بخش خدمات که فرصت های شغلی بیشتری را در کوتا ه ترین زمان ممکن فراهم می کند در دست اقدام خواهد بود. وی در بخش دیگری از سخنان خود به جداسازی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و اجری مراحل پایانی ثبت شرکت مسئول منطقه ویژه اقتصادی در زنجان خبر داد.