آرشیو دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۸۳۶۷
اجتماعی
۱۰

پیام مردم

تهران، همسر یکی از مستمری بگیران: جناب وزیرکار هنوز چند ماه از بازنشستگی همسرم نگذشته بود که به رحمت خدا رفت و حقوق چهارصد هزار تومانی ایشان ششصدهزار تومان شد و اکنون من با یک فرزند پسر که در مقطع دکترا تحصیل می کند با این حقوق ناچیز روزگار می گذرانیم وشاید چند ماه و چند سالی بیشتر مهمان شما نباشیم. فرزند دختر هم که نداریم تا این مستمری بعد از ما به او برسد. آقای ربیعی زیاد وعده وعید می دهند که نظام هماهنگ پرداخت در مورد مستمری بگیران اجرا می شود. اما دریغ و صد افسوس که این وعده ها هرگز عملی نمی شود. می خواستم به ایشان بگویم به شعارهایی که می دهید پایبند باشید.

شهرری – تعدادی از شهروندان: یک مجتمع مسکونی 10 سال پیش خریداری کرده ایم. واحدهای خریداری شده سند ندارد. بانک صادرات هر واحدی را سی یا چهل میلیون بدهکار کرده است. آدرس: میدان معلم – چهارراه چشمه علی حدود هزار واحد

شهرری – یک شهروند: دولت معتقد به تورم 15 درصدی است و بر همین اساس حقوق ها را فقط 14 درصد افزایش داده است ولی نان 50 درصد، حمل و نقل عمومی 20 درصد و دیگر کالاها و خدمات هر کدام با درصد بالایی گران شده اند. این معادله چگونه حل شدنی است؟